• Pearldrop

Vad önskar ni Er? I bröllopspresent?

Man vill ju inte gärna få 8st brödrostar tex.

Vad har ni önskat er eller kommer att önska er?

eller vad önskade ni och vad fick ni?

...nu är ju inte presenterna det viktigaste, tyckte bara det skulle vara lite kul att veta mvad de flesta önskar sig :)

Vi har funderat på nån finare glasprydnad, fin inramning till vårt bröllopsfoto, bröllopsresa osv osv.

• Svar på tråden Vad önskar ni Er? I bröllopspresent?
  • 27juni2009

vi var på ett bröllop i somras där jag gjorde alla blommor.
    De hade björnbär i sin brudbukett så en planta björnbär o en clematis tillsammans med en säck jord fick dem o efterosm jag vet att de inte är så kunniga inom trädgård men inte hade möjlighet att hjälpa dem att plantera pga en resa så gjode jag lappar där jag skrev hej clematis heter jag, jag trivs bäst---- gräv en grop...... bla bla bla o laminerade o fäste på växten, uppskattat o nu kan de varje år minnas sitt bröllop genom vår björnbärsbuske
    Jag fasar däremot för en masa växter etc till min trädgård efter som jag har "krav" o ideeer för min egen trädgård o vill inte plantera nåt bara för att jag måste.... riskerar min trädgård under folks jävulskap efterosm folk av olika anledninga inte längre har tillträde till vårt hus

• 27juni2009

vi var på ett bröllop i somras där jag gjorde alla blommor.
    De hade björnbär i sin brudbukett så en planta björnbär o en clematis tillsammans med en säck jord fick dem o efterosm jag vet att de inte är så kunniga inom trädgård men inte hade möjlighet att hjälpa dem att plantera pga en resa så gjode jag lappar där jag skrev hej clematis heter jag, jag trivs bäst---- gräv en grop...... bla bla bla o laminerade o fäste på växten, uppskattat o nu kan de varje år minnas sitt bröllop genom vår björnbärsbuske
    Jag fasar däremot för en masa växter etc till min trädgård efter som jag har "krav" o ideeer för min egen trädgård o vill inte plantera nåt bara för att jag måste.... riskerar min trädgård under folks jävulskap efterosm folk av olika anledninga inte längre har tillträde till vårt hus

• Skruttis 82

Vi ska nog önska oss lite saker till hushållet. En ny mikrougn, köksassistent, ny servis (vardags), glas. Sen samlar vi på Intermezzo glas så dem kanske vi önskar oss. Nya fina sängkläder. Någon rolig upplevelse då vi väljer att åka på bröllopsresa med sonen som kommer vara ca 2 år. Annars vill nog mannen ha en bilupplevelse typ åka ferrari eller något.

Men pengar e väl aldrig fel, men då tycker jag man kan önsak sig presentkort någonstans i stället, för löspengar går till allt annat än det ska.

• Pearldrop

vad underbara presentidéet ni har! :D

tänk.. nånting till trädågrden, vad mysigt!

• Flugie

äventyr och upplevelser på bröllopsresan som tex. snorkling, guidade turer, vin provning, båt tur, par massage, romantiska middagar, mm.(beroende på vart ni reses) så känner gästerna att de ger er ett minne istället för en sak....det önskar i alla fall vi oss:)

• Heloise

Vi har skrivit att den största gåvan är att våra gäster kommer och delar vår dag, men om de vill ge oss något så önskar vi oss presentkort på RESIA som vi kan anv till vår bröllopsresa.

Kändes bättre att önska sig presentkort än pengar, men som sagt var huvudsaken är att våra gäster vill komma och dela vår dag.

Vi har faktiskt tänkt till om det är nått vi behöver till hemmet, men vi har fin servis, vardagsservis, finglas, bestick osv. Det enda vi( jag men det låter bättre med vi) saknar är en fin häst men det känns inte så troligt, för att inte tala om att m2b skulle få en hjärtattack haha

• spindeln

Vi önskar oss inga presenter... Om man vill ge något så är ett bidrag till bröllopsresan välkommet!

• Hästsson

De som efterfrågade presenttips fick svaret att vi ville ha uppleveleser. Sen specade vi inte vad för sorts upplevelse, vilket gjorde att presentöppningen blev hur spännande som helst. Vi fick bl.a. danskurser, ridning, spa, glasblåsning och fallskärmshopp. Superkul!! Vi hade fullt upp i ett år framåt för att beta av allt. Ett bättre första år som gifta kunde vi nog inte haft!

• Juni2009

Vi har "allt" då vi önskar presentkort från lokala butik och från IKEA.

Få se vad det blir.

Många känner oss så dom vet att vi har "allt" och då hittar dom nog på nåt som passar oss, vi aksnek inte har tänkt på det???

Svar på tråden Vad önskar ni Er? I bröllopspresent?