Jag tror inte det är försent att ändra buketten, ska ringa på tisdag , men floristen sa att hon skulle iväg och köpa blomor på torsdag. Har kommit på att jag tror att det helt enklet får bli en mer droppformad bukett, den kommer i alla fall inte att försvinna i allt det andra. Ev att jag lägger till lite svagt ljusrosa och ändrar färgen på bordsdekorationen. Sk fundera lite till..
Tufft med strulande personal. Själv har jag lite ångest också i samma ärende. Jag har fixat bra folk genom jobbet, men förra veckan gjorde en av tjejerna illa handen när hon ramla med porslin och den andra tjejen är tydligen gravid. Men det ska väl inte vara ett hinder hoppas jag.. Hoppas killen jag har kvar fixar att slita för dem alla
Nej då honom litar jag blint på har jobbat ihop i över 10år så han förstår precis hur jag vill ha det.
Oj det var lite gran att fixa. Jag gjorde klart festhäftena i går och har precis avslutat arbetet med bordsplaceringstavlan som ska sitta vid entrén. Nu är det mest saker som endast kan färdigställas till slutet av veckan kvar. Men å andra sidan måstejag göra bokföring eftersom mannens moms ska vara betald och deklarerad på tisdag. det är ju sånt man verkligen känner sig inspirerad att göra en vekca före bröllopet. men nu är det snart vår tur i alla fall.
Har glömt att fråga varför ni valde just detta datum. Jag fyller 30 år då så för mig var det ett lämpligt tillfälle att fira båda sakerna...
Lika du Pidis, varför 11april?
Blivande mrs walker skrev 2009-04-11 22:55:32 följande:
Grattis Ida!Och Sååå lurade: Är det för sent att ändra brudbuketten litet? Du kanske inte behöver byta allt, men lägga till någon blomma som är litet tuffare och kanske en annan färg, som kan ändra hela intryvket av buketten.Annars är nog det en typisk sådan sak som ingen någonsin tänker på, förutom bruden... men det gäller ju för mycket, som man bryr sig om i alla fallJag har varit hos mamma i går och provat klänningen igen, den kommer att bli jättefin. Och så har vi fixat placeringskorten, provsmakat förrätten (som var god), färgat utväxten och köpt dukar och löpare på ikea (som min pojkvän sedan har fållat hela kvällen).Men det känns som om det är hemskt mycket kvar; underkläder, medhjälparpresenter, festprogram, vi måste hitta servitörer (de vi trodde vi skulle ha kunde inte då), kolla upp med några som var tveksamma till om de skulle kunna komma och komma på om vi ska ha en dikt eller något sådant i slutet av ceremonin.PLUS allt som ska göras dagen innan/på bröllopsdagen.Dessutom har jag inte haft någon möhippa ännu. Min syster är tärna och jag vet att hon kommer att ordna en, men nu var vi hos mamma och mamma verkade tro att det normala är möhippa dagen innan bröllopet. Jag är rädd att hon har satt griller i huvudet på min syster (som inte varit på någon möhippa förut).