Ärligt tror jag inte det, jag fyller nämligen år samma helg vi gifter oss alltså på min 30årsdag och vi har haft våra barnkalas ihop... jag tror helt enkelt inte hon vet hur hon ska tacka nej när hon själv har bjudit till fest helgen efter. Hon skickade ju inbjudan till mig för två veckor sen med OSA.
Har även hört på omvägar att hon inte tänker komma, får se när hon tänker berätta det personligen. Är egentligen inte besviken eller ledsen. Har haft det på känn ett tag... och jag förstår hennes. Men hon får gärna meddela, hennes OSA är nämligen inte förren den 17april... Men detta är småproblem egentligen...
Idag har jag varit på ansiktsbehandling, vill ju vara fräsh inför bröllopet. men mest tycker jag om att kunna lyxa lite innan bröllopet. Det är ju Once in Lifetime och då kan man unna sig
... Har inte ens dåligt samvete faktiskt...
Vilken pysslag blivande man du har som ska fålla dukar, önska min var lite mer så just nu. Men tack och lov har jag två svärmödrar som är otroligt duktiga och hjälper mig med diverse istället. Inte fel med en sömmerska till svärmor...
Blivande mrs walker skrev 2009-03-20 09:51:09 följande:
Såå lurade: Kanske du ändå ska ringa och höra med din kompis om hon kommer? Hon kanske bara har glömt datumet. Hos oss svarade nog en tredjedel efter sista OSA, men många av dem svarade ja ändå.