Här ligger jag lågt, det blir troligtvis möhippa denna helg eller nästa, så mina planer blir mest att mysa med familjen...Har lite pyssel med festhäftet kvar och vigselprogrammet... får se om jag orkar. Jäklar vad tungt festhäftet är att göra med alla presentationer. har kört fast på några och tappat orken, men det blir nog bra.
Beställde tårta och blommor igår när jag var hemma och vabbade med sonen. Blommorna var supersvårt att få pris på eftersom blommorna skiftar så i pris, men jag tror jag klarar mig under 1500kr... Tårtan har vi inte smakat men vi har beställt en chokladmoussetårta med hallon på toppen och en vit marsipankant. Men de gör fantastiskt goda tårtor där vi beställer, pappas kusin som äger det så vi fick bra pris också...
Vad ska du ha bröllopsquiz
Blivande mrs walker skrev 2009-03-27 09:54:22 följande:
Jag kom just på att det ju blir svensexa imorgon,d et ahde jag alldeles glömt. Tur att vi inte hade planerat något tillsammans då, jag ska på Ung Vänster-kurs hela dagen. på söndag hade jag tänkt chilla framför datorn och kanske fixa en del saker som kan fixas hemma, som presentationer, festprogram och bröllopsquiz.