• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Tips: när jag skriver långa inlägg så markerar jag hela texten och trycket CTRL+C innan jag postar, så har jag texten sparad i cyberspace om inlägget skulle försvinna

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-05-07 20:59:20 följande:
    Oj, nu fick jag lära mig lite om äggblåsor och annat... Och jag som bara har fått veta att jag HAR äggstockar...
    Jaaaa, när man ligger där och blir VUL:ad kan man ju liks fråga vad det är de ser egentligen i det där som ser ut som ett månlandskap...

Många olika ord och begrepp är det...

Apropå det: vad betyde det drär KUB egentligen? *funderar på om jag gjorde något sådant*
  • Nalle Puh 40

Kul med möhippa, jag får min på lördag och sambon oxå och jag vet vad han ska göra

• Ninnnis

Vad härligt, Nalle! Jag hade så ooootroligt kul på min möhippa! Överraskningsstart, islandshästridning, "fångarna på fortet", singstar, med mera med mera... Ser fram emot att höra vad det blev

• passionsblomman

Dig på fångarna på fortet...jojo! De visste vilken tjej de drog med på DET!
    Hur mycket slet du ut dig för att vinna allt där?

Ninnnis skrev 2009-05-07 22:04:21 följande:
    Vad härligt, Nalle! Jag hade så ooootroligt kul på min möhippa! Överraskningsstart, islandshästridning, "fångarna på fortet", singstar, med mera med mera... Ser fram emot att höra vad det blev
  • Ninnnis

Hehehe... Jag kan säga att tiaran rök ganska tidigt...

Det var det som var så himla kul, att de verkligen hade ordnat sånt som jag gillar, från början till slut! Så fina, omtänksamma vänner jag har

• Celeste97

Minns ni Pogo Pedagog, dessa bildspel med diabilder som man hade i skolan (förr)? Hedersuppdraget var att få sköta projektorn...

• passionsblomman

Ja, jo jag kan liksom SE dig slita ARSLE på det där fortet med ett aldrig tidigare skådat "nu-jävlar-ska-jag-slå-alla-rekord" i blicken...

Typ träningsverksvarning inför nästa dag...

Gud vad roligt med sådana kompisar!

Ninnnis skrev 2009-05-07 22:41:18 följande:
    Hehehe... Jag kan säga att tiaran rök ganska tidigt... Det var det som var så himla kul, att de verkligen hade ordnat sånt som jag gillar, från början till slut! Så fina, omtänksamma vänner jag har
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)