Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

det är inget roligt!!!!

• lecaroline

Jag ska provduka 2 bord nu under påsk.
    Det största jag har kvar är vigselprogrammet.
    Sitter hemma och pular med servettringar. Pärlor och ståltråd
    Blir rätt bra faktiskt, bilder kanske kommer efter påsk..

• lecaroline

Det är jätte pilligt!!

Men ju mer pill desto mindre stress!!..

• lecaroline

Toastmaster gör festhäftet så jag slipper det!! Planering med lekar osv under minglet och middagen sköter de också. Jag har kommit med lite önskemål som att de ställer upp gästerna typ 2 och 2 och fotar dem på en plats som vi gjort i ordning.. + Att de använder samma papper som vid inbjudan. Sedan har de fria händer. Den ena toastmastern sa att detta kommer bli spex som gästerna sent kommer att glömma.
    Det är jätte spännande!!!

Har ni börjat att gå in skorna ännu??

• lecaroline
    GabriellaochTomas skrev 2009-04-09 12:38:09 följande:
    En lista så jag vet vad jag har kvar att göra...
  • lecaroline
    missbilly skrev 2009-04-09 14:27:07 följande:
    Jag har inte enns köpt skor än :-OSka till tyskland nu i påsk så jag hoppas att kunna hitta skor, underkläder, ring och lite dekorationer där. O så ska vi så klart handla alkohol!! Annars har jag maaassor kvar att göra... Känns som jag har det mesta kvar.Blev ju strul med lokal så jag vet ännu inte vart vi ska vara :-O
    Oj! Där hade jag haft panik!! Ingen lokal och då är det svårt att veta hur man ska pynta den..
  • lecaroline

Vart ligger trönö kyrka??

Ni har inte tänkt att satsa på partytält?? Då är ju allt klart..

• lecaroline

Jag tror inte det blir kallt! Vi ska ju själva ha det hälften är dansbana och hälften partytält som ställs upp framför.
    Har man bara mycket gäster så brukar det inte vara så kallt och vi har ju valt bästa tiden.
    Men som sagt något element i fall.. och mycket ljus

• lecaroline

På Torpakolonin, vid östra sjukhuset i Göteborg
    Den ska blomstra då!!

• lecaroline

Winervals är långsammare och mycket roligare att dansa till.
    Vi har inte börjat att träna på valsen han kan inte alls. och jag har inte dansat på 15 år..

Har köpt min viner i Tyskland vet att de är goda, men det är svårt att rekomendera något då maten är olika..
    Tog den billigaste halvtorra champangen som fanns

Jag har för länge sedan slutat att oroa mig för min m2b uppgifter. Vill han sitta sista veckorna natten igenom så får han göra det.. När de har fattat att vi inte tänker ta på oss det med så får de allt lite fart i röven jag lovar!! men som sagt det tar tid.. jag började med inbjudningarna de jag inte fick adressen till blev inte bjudna..

Svar på tråden 23 Maj 2009