Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

Lottalinda skrev 2009-03-02 20:18:21 följande:
    Vi gifter oss 23 maj, men vi har inte osa datum förrän 24 april. De flesta har dock redan svarat. Misstänker dock att de som inte har svarat kommer att göra det den 24 april :)Hur många har pratat med sin vigselförättare redan?
    När jag bokade präst och kyrka så blev jag tillsagd att prästen kontaktar oss och bestämmer tid.. Så det är bara att vänta.. Kantorn får vi bestämma själva men eftersom det är en bit att åka hade vi tänkt ta det samtidigt.
  • lecaroline

Vissa tror ju också att det osa t bara för att de pratar om det...

• lecaroline

Jag vill, jag vill, ja vill att det blir bra väder... Alla ber till väder gudarna!! : )

• lecaroline

Tar de med Göteborg i sina böner då??

• lecaroline

Det är ju jätte svårt.. Tärnan får klänningen och bestman hyra för sin kostym. men toastmasters och värdinnan??...

• lecaroline

Jag åker ju med min toastmaster till Tyskland..
    Men hon gillar att sticka så kanske ett presentkort någonstans..

• lecaroline

Det är ju inte det att man kommer att ringa innan. Men man är ju lite otålig det är ju så kul och man är så förväntansfull och telefonen är tyst. men igår fick vi faktiskt ett svars kort av våra vänner. Det var lite kul!!

sedan är det ju lättare att planera alkoholen som snart ska köpas in.. :)

• lecaroline

Resan blev mycket tidigare än vad vi räknat med, eftersom vi fick plats på en privat buss som åker fram och tillbaka enbart för att köpa alkohol :) men vi har ju hela sommaren att dricka upp det på :)

Svar på tråden 23 Maj 2009