• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Oj, vad fina, muggles!!! Blir duktigt avis på er med döttrar när det gäller kläder eftersom utbudet är såååå mycket större!!!

• Telis

Vi kan väl helt enkelt komma överens om att vi inte "outar" folk här i tråden? Om jag vill ha några knulltrumpeter här på min födelsedag så lovar jag att förvarna i god tid.

Jättejättefina klänningar, muggles! Jag vill också ha en Moa!

• Telis

Jag blir förresten lite svettig om händerna vid tanken på att lilla moi ska starta en ny tråd. Men jag tackar allra ödmjukast för förtroendet och återkommer!

• _koko_

Ooooh, Telis, fan vad dum jag känner mig, hade tänkt precis likadant om det hade varit jag. Förlåt!! Så konstigt att jag fått för mig att du sagt något själv...

Tänker iaf fira din 25-årsdag i september (hela månaden!), för det VET jag att du talat om.

• Telis

Kängu och koko, ääääsch, det är lugnt! Men i september tycker jag att vi kan fira alldeles extra med knulltrumpeter. Hela månaden låter som en strålande idé, då behöver jag ju inte avslöja VILKEN dag det är jag fyller 25!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare