• Tess80

Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?

Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.

Vad ska ni ha i era askar??

• Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?
  • Yavannakémentari
    anna01 skrev 2009-01-28 19:45:01 följande:
    Vi kanske har lite sjuk humor men vi ska lägga i 2 alvedon, 1 tuggumi, 1 kondom och en lapp där de kan skriva sin adress och på baksidan på adresslappen ska vi skriva- Ni står för festen, vi står för resten Tror de kommer uppskattas mer hos våra vänner
    Grym idé
  • en drömmande brud

Jag har beställt choklad klubbor som man sätter i varm dryck, kan vara trevligt nu i vinterns dag. Ja vinter o vinter, kan ju diskuteras men trevligt verkar det.

• Tess80

Vilken rolig "grej" he he! Var hittade du dom klubborna?

en drömmande brud skrev 2009-01-28 19:51:13 följande:

Jag har beställt choklad klubbor som man sätter i varm dryck, kan vara trevligt nu i vinterns dag. Ja vinter o vinter, kan ju diskuteras men trevligt verkar det.
  • Tess80

Men jag tror faktiskt att det lutar åt ett av dina förslag..."just married" godisarna, dom var jättesöta tyckte jag!

Piggelinlover skrev 2009-01-28 18:44:26 följande:
    jag ska beställa dessa...festingen.se/product.aspfestingen.se/product.asp ska lägga några av varje i askarna..
  • Hemlig2009

Kolla in här, inte billigt direkt men kul!

www.somethingblue.dk/shop/product_info.php&osCsid=bac792bea0168c8f208bc113c03d614e

Tess80 skrev 2009-01-28 18:25:55 följande:
    Oj ja det lät lite roligt med sina namn på M&M godiset hi hi! Säg till om du hittar någon sida där man kan beställa sånt
  • momi boki

vi har lagt choklad guldpengar i våra askar som gästerna kan äta upp eller så är en guld peng värd en valfri dryck i baren=)

• Comfortably numb

vi har dalahästar i vårt färgtema med våra namn på ena sidan och gästens på andra. de kommer vara bordsplacering och så får man ta hem dem som minne!

skulle satsa på något slag godis eller prliner i askarna. kanske såna där hårda i fina färger med choklad i

• en drömmande brud

Choklaklubborna hittade jag på chokladfabriken och på venus choklad. Beställde från den sistnämnda. Tyckte det verkade vara en present som kan uppskattas.

• Piggelinlover
    Tess80 skrev 2009-01-28 23:00:35 följande:
    Men jag tror faktiskt att det lutar åt ett av dina förslag..."just married" godisarna, dom var jättesöta tyckte jag!
    hoppas bara de e goda oxå=)..
  • litetbröllop09

ett bröllop vi var på så hade dom som "bordsplaceringskort" små celofanknyten med gelehjärtan i... det räckte för mig

Svar på tråden Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?