Vad ska ni ge till era gäster i presentaskarna?
Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.
Vad ska ni ha i era askar??
Jag har funderat vad jag ska lägga i presentaskarna till våra gäster inför bröllopet, men kan inte komma på något bra.
Vad ska ni ha i era askar??
Jag har beställt choklad klubbor som man sätter i varm dryck, kan vara trevligt nu i vinterns dag. Ja vinter o vinter, kan ju diskuteras men trevligt verkar det.
Vilken rolig "grej" he he! Var hittade du dom klubborna?
en drömmande brud skrev 2009-01-28 19:51:13 följande:
Men jag tror faktiskt att det lutar åt ett av dina förslag..."just married" godisarna, dom var jättesöta tyckte jag!
Kolla in här, inte billigt direkt men kul!
www.somethingblue.dk/shop/product_info.php&osCsid=bac792bea0168c8f208bc113c03d614e
vi har lagt choklad guldpengar i våra askar som gästerna kan äta upp eller så är en guld peng värd en valfri dryck i baren=)
vi har dalahästar i vårt färgtema med våra namn på ena sidan och gästens på andra. de kommer vara bordsplacering och så får man ta hem dem som minne!
skulle satsa på något slag godis eller prliner i askarna. kanske såna där hårda i fina färger med choklad i
Choklaklubborna hittade jag på chokladfabriken och på venus choklad. Beställde från den sistnämnda. Tyckte det verkade vara en present som kan uppskattas.
ett bröllop vi var på så hade dom som "bordsplaceringskort" små celofanknyten med gelehjärtan i... det räckte för mig