• skogstrollet89

Morgongåva

ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?

• Svar på tråden Morgongåva
  • MilosMamma

Jag kommer göra en egen secret box.
    En kompis är skitduktig fotogrtaf så hon ska få ta fina bilder på mej, men ingen helkroppsbild.

• Nalle Puh 40

Vill oxå göra det men vem tusan ska man be att fota?

• MilosMamma

Nån duktig hobbyfotograf? som har en bra kamera =)
    Vi har en killkompis som ska fota oss sen efter bröllopet, men han får inte fota mej, det ska en tjej göra =)
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-14 11:30:44 följande:

Vill oxå göra det men vem tusan ska man be att fota?
  • Nalle Puh 40

Jo, men man vill ju inte be vem som

• Greta 1980

Några andra tips på Morgongåva?
    Tycker detta är supersvårt och secret box är inget för mig.
    Tror liksom bara han tycker att det är kul just då och sedan är det en sådan dyr grej som mest blir liggande i en låda...
    Men alla är ju olika.
    Halsband fungerar ej heller.

Så, som sagt andra tips?!

• LB5

Min m2b var till nordpolen förra sommaren då han jobbar med klimatforskning, jag funderar på att förstora upp ett av de jättefina foton som han tog där och rama in, tror att han skulle uppskatta det.

• Nalle Puh 40

Jaha, igår satt vi och diskuterade morgongåvor och sambon vet redan vad han ska köpa.

Jag funderar lite på ett smycke från älskade barn men så säger hannågonting i stilen med att ett smycke har man ingen nytta av men det har man av ett tennisrack...

Vet inte vad jag ska hitta på nu?

De säljer liknande smycke i vår guldaffär, kanske kan köpa ett på öppet köp som det inte är graverat i så får han se hur det ser ut eller vad tycker ni? Vet inte vad jag ska köpa annars?

• Nalle Puh 40

Fanns så man kunde köpa på öppet köp ett jätte fint stavsmycke med läderrem, kostade ca 450 och det jag tittade på Älskade barn ca 1000 kr

Får nog bli det och kanske en dörrskylt med vårt nya efternamn.

• Flisa80

Jag har nu köpt en fyrstav med kulkedja där våra namn samt förlovnings- och vigsel datum står. Har dessutom beställt en dörrskylt med våra nya namn på! Känner mig mycket nöjd!!

Svar på tråden Morgongåva