Morgongåva
ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?
ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?
Om pappan finns med i bilden så tycker jag att du kan fråga honom om det känns ok för honom kanske.
För egen del kan jag känna att om det varit mina barn som hade fått en extraförälder så hade jag nog tyckt att det var bra att den extraföräldern tagit till sig mina barn så mycket, men jag hade nog velat bli tillfrågad och alldeles säkert tyckt det var ok att nya föräldern hade mina barns namn på en sån stav.
Tindragull - Jo, kanske... Pappan är faktiskt inte (längre) helt omöjlig :)
Jag valde den som är överst på bild i länken.
www.alskadebarn.se/Fyrstav.htm
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-12 08:21:04 följande:
Jag har "bara" skrivit "Christer Älskad" så jag har valt text på två av sidorna.
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-13 07:19:45 följande:
Kanske är en bra ide så kan man skriva in ev barns namn där...
Ja, vi har ju redan ett barn så om vi får ett till blir det ju perfekt att eftergravera in namnen
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-13 18:36:49 följande:
Ni som har valt stav och 4 texter; tex hans namn, ert namn, "kärlek" och vigseldatum.
I vilken ordning har ni valt att skriva texterna? På framsidan, tex? Och på baksidan? Helst vill jag ju inte ha nåt på baksidan, haha...
Tror det går att byta viket ord man vill ha på baksidan, borde ju iaf gå att trä av hänget från kedjan och skifta plats men vet inte.
Nalle Puh 40 - Jo, man bestämmer själv vad och var man vill skriva ev text. Frågan är bara vad man man väljer att sätta på den sida som syns mest ;)