• skogstrollet89

Morgongåva

ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?

• Svar på tråden Morgongåva
  • matildaochniklas

På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!

ozita skrev 2009-03-13 20:28:19 följande:
    Vilken bra sida! Vad har du skrivit på staven? Min m2b ska ite ha någon vigselring, så då kanske det ju vara roligt med ett sånt halsband med vigseldatum, kanske...
  • Tindragull

Min blivande kommer få en secret box av mig. Alltså en liten låda med ett album med lite....ja vad ska man säga...sensuella bilder på mig.

• ozita
    matildaochniklas skrev 2009-03-14 09:47:58 följande:
    På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!
    Det låter jättefint! I natt drömde jag att M hade varit inne på den sidan själv och köpt en massa fina smycken. Jag blev så besviken för JAG hade ju tänkt köpta det åt honom! Tänk vad tokigt man kan drömma!
  • 040409

jag har köpt en fin rakborste med äkta grävlingshår, en liten ställning till och en fin raktvål. Vet att det är nått han gärna vill ha, men inte fått skaffat sig. Och tror inte att han själv skulle komma på tanken att önska sig det! Har dock ingen aning om jag får nått av han eller inte...

• Chrisse och Jonas

Jag puffar på denna för jag vill också gärna ha tips. Min M2B har inte smycke på sig.. är jätteglad att förlovningsringen sitter kvar.. hahaha..
    Kan inte komma på nåt bra.. brevlåda och skylt är jättesött men funkar inte där vi bor nu..

• Nippran
    matildaochniklas skrev 2009-01-29 22:30:04 följande:
    Min man fick ett halsband från alskadebarn.se, en 4-stav, jättefin!
    Tack för länken!
    Halsbanden är väldigt fina! Kanske kan bli ett sådant till gubben min...
  • Flisa80
    Millie84 skrev 2009-01-28 19:00:13 följande:
    Min m2b bär aldrig klocka, smycken osv. SÅ fick bli något helt annat, han kommer få en förkromad dörrskylt med vårt då gemensamma efternamn på. Tycker jag är en söt gåva som man alltid har kvar
    Vart har du hittat det??
  • Tindragull

Presentkort på en upplevelse kan ju vara trevligt att ge bort.

• lilla idisen

Min M2B kommer att få ett fotoalbum som jag gjort, beställde det från www.fuji.se Ska bli så kul att se hur det blev, beställde det inatt..

Svar på tråden Morgongåva