Morgongåva
ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?
ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?
På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!
Min blivande kommer få en secret box av mig. Alltså en liten låda med ett album med lite....ja vad ska man säga...sensuella bilder på mig.
jag har köpt en fin rakborste med äkta grävlingshår, en liten ställning till och en fin raktvål. Vet att det är nått han gärna vill ha, men inte fått skaffat sig. Och tror inte att han själv skulle komma på tanken att önska sig det! Har dock ingen aning om jag får nått av han eller inte...
Jag puffar på denna för jag vill också gärna ha tips. Min M2B har inte smycke på sig.. är jätteglad att förlovningsringen sitter kvar.. hahaha..
Kan inte komma på nåt bra.. brevlåda och skylt är jättesött men funkar inte där vi bor nu..
Puffar:)
Presentkort på en upplevelse kan ju vara trevligt att ge bort.
Min M2B kommer att få ett fotoalbum som jag gjort, beställde det från www.fuji.se Ska bli så kul att se hur det blev, beställde det inatt..