Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Dixiet: Natacha Peyre hade (när hon hade som allra störst bröst) 550 cc.. Det är en del..
Visst kan alla implantat gå sönder men hallon-implantaten rinner ju inte ut i kroppen. Tänk dig att du delar på ett geléhallon med kniv, det är ung. så det fungerar. En annan skillnad är ju att om silikon rinner ut i kroppen är ju inte så nyttigt medan koksalt inte spelar någon roll. Men om ett koksalt implantat går sönder så ser ju bröstet "punkterat" ut. Därför anses flytande silikon vara det "värsta" ur den synvinkeln, både illa för kroppen och bröstet blir "punkterat".
Ett av problemen med koksaltimplantat är att det kan bli sk. veckbildning och jo det kan faktiskt bli lite skvalpigt också, men det finns ju risker och konsekvenser med alla implantat.
Faanny: jag har med sagt det till en kompis, bara för att jag visste att hon hade jättesmå , hon vill med göra en bröstförstoring så vi peppar varandra lite, men jag umgås inte med henne på fritiden och hon skulle aldrig sagt det till någon.
Dixiet, jag tror 450 hade räckt för dig det är risk att dom ser förstora ut man kommer glo på dom först sen dig och alla kommer börja döma dej för brösten första gången du träffar dem, bara du e medveten om det. Men endel vill ju ha jättestora jag kommer få C ungefär med 350 cc så du borde få DD eller E rätt stort kan bli jobbigt för ryggen.
Jag har nu op:at mig och allt har gått bra. Har haft jäkligt ont i 3 dar nu men det känns att det går åt rätt håll. Tuttarna är svullna och spända och står rätt ut (jag har en uppklippt bygel-bh och bröstband på mig, Citadellklinikens metod). Jag tycker de ser ganska lagom ut i bh men jättestora när jag tar av den! Hoppas verkligen att det beror på svullnaden för riktigt så stora vill jag inte ha :S Jag behöver säkert vänja mig oxå, är ju van att ha absolut ingenting så det är ju en stor omställning. Är inte riktigt vän med dem än men det kommer nog.
Om ni har några frågor så ställ dem bara :)
Garbo6,gratis! Såg dina bilder på bloggen och lämnada några kommentarer också :) De är inte alls stora! Längtar efter bilder utan bh, för nu känner jag att jag skulle kunna lägga in hur mycket som helst, för du la ju in större och fick inga "giganter". Det skulle hjälpa oerhört med utan bh bilder, tror att det blir lättare att göra rätt bedömning.
Vilken typ av värk är det? Som muskelvärk?
Glad för din skull!
Kramar!
Det här kanske låter som en dum fråga men den är seriös. Går det att amma när man har implantat? Eller tappar bröstvårtan kontakten med mjölkkörtlarna?
Sunflower: jag såg dina kommentarer och har svarat på dem oxå. Jag ska ta bh-lösa bilder imorgon, för din skull ;) Så kolla bloggen under dagen. Jag har inte så mycket muskelvärk längre, det var värst dag 1 och 2, men nu har jag nervsmärtor i högertutten och ryggvärk efter att ha sovit på rygg. Skitjobbigt verkligen och jag hoppas det är värt det. Jag har inte riktigt haft kraft att vara glad över brösten, och lite beror det på att jag är rädd att de ska bli för stora. Jag hoppas verkligen jag vänjer mig, vill ju inte behöva genomlida en op + läkningsprocess igen...