• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Piru

Vi har inte bokat kyrka än men är väldigt flexibla med tiden på dagen eftersom det bara ska vara vi + präst + vittnen. Vi funderar på att ta det den 12:e juli som är en söndag, det är väl mindre populärt att gifta sig på söndagar så hela dagen kan väl inte vara fullbokad? Vi har nämligen lite svårt att bestämma oss för kyrka... Hoppas ni inte misstycker mitt inlägg eftersom det handlar om juli :).

• Miss Moneypenny

Vilken tur att hon är sömmerska. Ska inte hon sy klänningen åt dig då?

Ja, vem vill inte gå ner några kilon först..suck. Jag beställde min ändå och tog snörning i ryggen så att jag kan justera lite sen om jag skulle ha lyckats gå ner i vikt. Än så länge går det inte så jättebra.. :)

nni skrev 2009-02-16 15:19:01 följande:
    Jag vet, det e nog dax, men vill gå ner några kilo... Får väl beställa snart o sy in...älskarlivet; Ok, då vet jag. Jo justeringar e väl inte så ovanligt att man gör antar jag. Tur man har en svärmor som e sömmerska iaf. En sak som e lättnande.
  • nni
    Piru skrev 2009-02-16 15:30:53 följande:
    Vi har inte bokat kyrka än men är väldigt flexibla med tiden på dagen eftersom det bara ska vara vi + präst + vittnen. Vi funderar på att ta det den 12:e juli som är en söndag, det är väl mindre populärt att gifta sig på söndagar så hela dagen kan väl inte vara fullbokad? Vi har nämligen lite svårt att bestämma oss för kyrka... Hoppas ni inte misstycker mitt inlägg eftersom det handlar om juli :).
    Ja det e mer ovanligt med söndag, tror lördag e mest vanligt, t o m än fredagar.
    Jag tar inte illa upp.

Miss Moneypenny; Nä det blir för mycket jobb, men hon ska sy brudtärneklänningarna, 3 st.
    Korsettsnörning i ryggen e både snyggt o håller allt på plats. Ska se om jag hittar en sådan fin klänning jag kan justera lätt sedan när jag väger mindre. Men visst, det e svårt med viktnedgång för mig med.. Även jag har mål så måste jag ha tid o planera bra rutiner.
  • nni

090619 skrev 2009-02-16 15:24:34 följande:

Här är en till Junibrud :)
    Hej där
  • MulleNuh

Min klänning blev MISSLYCKAD!!!!

*morr*

• älskarlivet

oj, vad har hänt då?

MulleNuh skrev 2009-02-16 21:14:44 följande:
    Min klänning blev MISSLYCKAD!!!! *morr*
  • MulleNuh

Äh den var sydd helt mysko uppe över bröna!! Passar inte alls..
    Annars var den uuunderbart fin!

Men nu sitter tjejen jag beställt den av och ritar på en ny..

älskarlivet skrev 2009-02-16 21:15:28 följande:
    oj, vad har hänt då?
  • älskarlivet

Var beställde du den ifrån?

MulleNuh skrev 2009-02-16 21:16:49 följande:
    Äh den var sydd helt mysko uppe över bröna!! Passar inte alls..Annars var den uuunderbart fin!Men nu sitter tjejen jag beställt den av och ritar på en ny..
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-02-16 21:14:44 följande:
    Min klänning blev MISSLYCKAD!!!! *morr*
    Nä men. Den ska ju bli likadan som bilden man fått av den. Usch då. Tur hon ska rita en ny. Blir detta utan kostnad?
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3