• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • anna01

Jag började också blöda igår å tänkte fråga er om någon av er har varit med om det?
    I morgon ska jag väga mig igen, en vecka på ren kur. Har jag inte gått ner mer än de 3.1 kg i torsdags så slår jag panna blodig mot en vägg
    Vill att alla kilon ska rasa av nuuuu.
    MinSoulmate: Kul att också ska köra viktklubb sen

• Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-08 18:47:28 följande:
    Jag började också blöda igår å tänkte fråga er om någon av er har varit med om det?I morgon ska jag väga mig igen, en vecka på ren kur. Har jag inte gått ner mer än de 3.1 kg i torsdags så slår jag panna blodig mot en vägg Vill att alla kilon ska rasa av nuuuu.MinSoulmate: Kul att också ska köra viktklubb sen
    Menar du blöda innan bestämd tid?
    Mitt verkar fungera som vanligt men å andra sidan har jag fungerat som en klocka i 18 år! Inget jag varit med om har rubbat den och jag har varit med om en del
    Men det är inte konstigt- kroppen är satt på mer eller mindre svält i början så du ska se att allt kommer ikapp sig bra.
    OCH om du har börjat blöda så har du bara samlat på dig "mensvattenkilon" tro mig! Jag var med om det i 10 dagar- viktplatå i 10 dagar-snacka om att jag nästan gav upp men ack nej! Sedan började det rasa igen
  • anna01

Skulle inte haft mens fören nästa vecka men då behöver jag inte bli så deppig då om de inte hänt nåt på vågen

Den här helgen va en pina på jobbet. Ena dan åt de klyftpotatis och kassler och den andra dan pizza.
    Men då låste ja in mig på kontoret och fixade papper i stället och skicka tanken " Du får också äta när du är klar" 10 000 ggr genom hjärnan

• hujjedamejj

ÅHHHHH VA KUL!!! Grattis!!!
    Kan förstå din känsla!!! Bara lääääängtar tills jag är där!
    Jag har ätit mat hela helgen och slarvat som bara den, men nu är det nya tag och DITT inlägg gav mig en sjujävla stor säck med motivation!!! TACK!!!!

cbk09 skrev 2009-02-06 09:04:42 följande:
    ÄNTLIGEN!Vågen står på under 70strecket idag!!! :)Nu har jag sen jag startade min viktresa gått ner totalt 26,3kg :)Mindre än hälften kvar!! ca 15-17kg till ska jag ner!!Måttbandet har oxå krympt!! :)
  • anna01

Livet känns lättare idag, en vaeckapå ren kur. - 4.8 kg och 5 cm runt magen
    Hade inte krymt nåt runt låren, men de gör inget. Bara jag blir av med den förfäliga magen
    Hoppas ni får en bra dag i sammans.

• anna01

Bra dag alle sammans ska de stå
    Skyller på att kl är 6

• Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-09 06:10:21 följande:
    Bra dag alle sammans ska de stå Skyller på att kl är 6
    Nä, men du kan skylla på CBK. För fasiken var dum man var de två första veckorna! IQ skönk från 150+ till ca 120 (gjorde test)
    Huvudräkning gick sååå långsamt.

Bra jobbat förövrigt! 4,8kg tål att firas med ett extra leende vid spegeln
  • Tokstolla

Känner mig så glad, men vågar knappt fira. Den sista veckan har jag lyckats tappa 1,6 kg! Det har ju varit så svårt för mig att tappa på sistone att jag nästan gav upp! Men nu har det lossnat igen och jag är extremt glad för mina 8,2 kilo på 38 dagar. Jag snittar på 1,51kg/ vecka och det känns fantastikst. Jag kunde dessutom konstatera att jag numera väger 30 kilo mindre än vad jag gjorde när jag var som störst! 75,9 kilo till mina ca 171 cm, kan verkligen inte förstå att mitt BMI numera är 25,96 och att det är så otroligt lite kvar för att vara normalviktig

Jag ångrar EN sak när det gäller CBK... att jag inte börjat tidigare! OK, det är svårt, men på ett sätt så himla enkelt!

• emersson

LÄNGD:165
    ÅLDER:33
    MAX VIKT:74
    VIKT START C.K:74
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:ren kur från och med idag :)
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:har tänkt 1 månad, har avverkat 2 veckor, har tyvärr ätit ett par gånger då jag inte kunnat hålla mig från det...

SLUTMÅL:60 kg
    DELMÅL:65 kg
    BELÖNINGAR:kläääääder
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:börja sakta med middag enligt Gi
    MOTION:rider och promenerar

Just nu väger jag 69 så det är nio kg kvar :)

Grattis tokstolla :):) Den här veckan kör vi på, håller tummarna för dig och er andra :)

• Pentan

ÅÅHHHH du är så grymtbra!!!!
    Grattis gumman det är di bara såååååå värd!!!!!

Tokstolla skrev 2009-02-09 06:37:58 följande:
    Känner mig så glad, men vågar knappt fira. Den sista veckan har jag lyckats tappa 1,6 kg! Det har ju varit så svårt för mig att tappa på sistone att jag nästan gav upp! Men nu har det lossnat igen och jag är extremt glad för mina 8,2 kilo på 38 dagar. Jag snittar på 1,51kg/ vecka och det känns fantastikst. Jag kunde dessutom konstatera att jag numera väger 30 kilo mindre än vad jag gjorde när jag var som störst! 75,9 kilo till mina ca 171 cm, kan verkligen inte förstå att mitt BMI numera är 25,96 och att det är så otroligt lite kvar för att vara normalviktig Jag ångrar EN sak när det gäller CBK... att jag inte börjat tidigare! OK, det är svårt, men på ett sätt så himla enkelt!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!