• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • student73

Oops råkade visst trycka flera gånger.

• MinSoulmate
    student73 skrev 2009-02-11 10:33:16 följande:
    Oops råkade visst trycka flera gånger.
    Hoppla! så kan det gå!

-----------------------------

Jo, nu har jag & min käre sambo kämpat med ren kur i 11 dagar,yihaaaa!
    Min sambo ser betydligt lättare ut, kläderna sitter lite bättre,fått fin form i ansiktet. Nu jämför jag med innan vi började kostomläggningen precis efter jul,då va vi lagom svullna,mosiga o blanka...

Jag tog foto dagen innan min start,dvs 11 dgr sedan, och tog nya igår, inte en millimeters skillnad...verkligen nada. Jag har dock inte vägt mig,fick just mens men ska väga mig på söndag tänkte jag. Har börjat gå på löpbandet på gymet,bör ge ngt litet resultat i långa loppet.

Men men, jag fortsätter ren kur tom söndag så har jag kört 2 veckor,sedan tar jag upptrappning 1 vecka med tillägg på 100g protein osv.Sedan kombinerad kur tills jag är nöjd.

- Ser det vettigt ut tycker ni som kanske är mer erfarna?
    - Är en veckas upptrappning lagom för ämnesomsättningen att ställas om till liite mer kalorier etc?

Kämpa på!!! Jag ser ingen skillnad på min kropp men jag HOPPAS på en! det kommer nog ska vi se!
  • hujjedamejj

Ska bli kul å se hur det har gått för dig på söndag!!! =) Vad du är duktig som kämpar på!!!

MinSoulmate skrev 2009-02-11 13:38:54 följande:
    Hoppla! så kan det gå!-----------------------------Jo, nu har jag & min käre sambo kämpat med ren kur i 11 dagar,yihaaaa!Min sambo ser betydligt lättare ut, kläderna sitter lite bättre,fått fin form i ansiktet. Nu jämför jag med innan vi började kostomläggningen precis efter jul,då va vi lagom svullna,mosiga o blanka...Jag tog foto dagen innan min start,dvs 11 dgr sedan, och tog nya igår, inte en millimeters skillnad...verkligen nada. Jag har dock inte vägt mig,fick just mens men ska väga mig på söndag tänkte jag. Har börjat gå på löpbandet på gymet,bör ge ngt litet resultat i långa loppet.Men men, jag fortsätter ren kur tom söndag så har jag kört 2 veckor,sedan tar jag upptrappning 1 vecka med tillägg på 100g protein osv.Sedan kombinerad kur tills jag är nöjd.- Ser det vettigt ut tycker ni som kanske är mer erfarna?- Är en veckas upptrappning lagom för ämnesomsättningen att ställas om till liite mer kalorier etc?Kämpa på!!! Jag ser ingen skillnad på min kropp men jag HOPPAS på en! det kommer nog ska vi se!
  • emersson

Läste just din blogg Pentan :) du är så otroligt duktig måste jag säga, guldmedalj till dig :) själv sitter jag hemma o tycker synd om mig själv för jag håller på o svälter ihjäl ;)

• Pentan

Tack emersson, vad gullig du är!!!
    Ni är alla super-skit-as-DUKTIGA!!!!

emersson skrev 2009-02-11 16:47:11 följande:
    Läste just din blogg Pentan :) du är så otroligt duktig måste jag säga, guldmedalj till dig :) själv sitter jag hemma o tycker synd om mig själv för jag håller på o svälter ihjäl ;)
  • MinSoulmate
    hujjedamejj skrev 2009-02-11 14:20:25 följande:
    Ska bli kul å se hur det har gått för dig på söndag!!! =) Vad du är duktig som kämpar på!!!
    TACK! va snällt! Jaa, jag rapporterar hur resultatet än ser ut! somsagt, ser seeegt ut men skam den som ger sig,hehe!
  • 1augusti2009

Hejhej!

Imorgon är det dax för veckovägningen kl 17.00,håll tummarna

• anna01

Håller tummar & tår för dig 1augusti2009

• 1augusti2009
    anna01 skrev 2009-02-11 21:27:09 följande:
    Håller tummar & tår för dig 1augusti2009
    Tack så mycket
  • emersson
    1augusti2009 skrev 2009-02-11 21:20:37 följande:
    Hejhej!Imorgon är det dax för veckovägningen kl 17.00,håll tummarna
    Jag håller tummarna för dig, glöm inte skriva hur det gick imorgon :) jag ska väga mig på måndag, så det är ett tag till dess iaf:)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!