• DanKat

Hur har alla TID att sitta här??:-)

Vissa (inkl mig ) verkar åtminstone periodvis vara inloggade och diskutera på forumet väldigt stor del av dagarna. Hur har ni tid med det egentligen?? Har ni jobb där ni har mycket dötid så ni kan sitta här, eller hur gör ni?
    Själv är jag student med väldigt mycket egen studietid, så jag kan ta paus precis när jag vill och sitta på BT. Det brukar bli särskilt mycket precis innan tentorna av någon anledning... Men jag antar att detta stället inte är fullt av bara studenter så jag är nyfiken hur det är för er andra

• Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)
  • Cantaton

Jag är egenföretagare, så jag lägger upp tiden lite hur jag vill. Men det är väldigt mycket att skriva, formulera, komma på, kläcka idéer, och då kan det var skönt att slösurfa lite på BT

• FoF

Är väl inte så värst aktiv här om man jämför med en del andra ;)
    , men just denna veckan råkar 3/4 av familjen ligga nedbäddade i influensan. Som tur är (peppar peppar) så har inte lillkillen visat några tecken på att blivit smittad ännu.

Men visst, BT är klockrent tidsfördriv mellan feberfrossorna :)

• skille

Når man ikke har noe å gjøre på jobb, er man her inne...

• konstigabaralillajag

Här ligger hela familjen i influensan... blä

• didis
    gyllenfru skrev 2009-01-21 14:12:22 följande:
    Har eget företag.. så jag pausar hur mycket jag vill..
    Visst är det skönt!?

Vill aldrig bli anställd igen!
  • jojanna
    Emmet99 skrev 2009-01-21 17:30:11 följande:
    Jag har inget liv
    samma här
  • Nightingale

Jag var mammaledig, all tid i världen!

• jojoånick09

detta är min lediga dag idag,dagen har gått till andra "tråkiga" välbehövliga saker därför så är det rätt skönt att man kan sätta sig ner här..särskilt när man är i full gång med planering

• EmMa09

Har inga barn och heller ingen ork att göra andra saker på vekodagarna efter jobbet så då hänger jag här!

Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)