• DanKat

Hur har alla TID att sitta här??:-)

Vissa (inkl mig ) verkar åtminstone periodvis vara inloggade och diskutera på forumet väldigt stor del av dagarna. Hur har ni tid med det egentligen?? Har ni jobb där ni har mycket dötid så ni kan sitta här, eller hur gör ni?
    Själv är jag student med väldigt mycket egen studietid, så jag kan ta paus precis när jag vill och sitta på BT. Det brukar bli särskilt mycket precis innan tentorna av någon anledning... Men jag antar att detta stället inte är fullt av bara studenter så jag är nyfiken hur det är för er andra

• Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)
  • Sobeit

Jag är just nu mammaledig så lite tid finns det ju när jag iallafall tar mig en kopp kaffe.

• sockersmulan

just nu ligger jag hemma i feberinfluensa och använder bröllopstorget som en tröst/tidsfördriv =är inloggad hela tiden! annars jobbar jag på kontor och brukar logga in såfort jag behöver rensa huvudet lite, typ fem min eller så. perfekt!

• Klöver dam

Jag vabar med influensasjuka barn, och då blir jag typ manisk när det gäller BT. På jobbet hinner jag inte alls, så då blir det bara snabbgluttar på kvällarna..

• Pentan

Sitter i receptionen på ett företag och det är lugnt många stunder!

• Hemlig2009

He he, man har väl simultanförmåga.

• Stardusty

*Harkel*, jo jag borde nog inte sitta här så mycket som jag gör, men jag jobbar med administration så jag sitter ju ändå vi datorn...

• 27juni2009

hemma m sjuk familj för tillfället, men annars pluggar jag oxå så ja de e farligt m bt, fick banna mig själv att inte logga in under hemtentan i fredags hadfe varit mycke roligare m bt än tenta

• J D

Jag är student med jullov. När jag inte har jullov borde jag verkligen inte ha tid men jag har dragit ned på extrastudierna så jag hinner . Och så ska jag skriva uppsats i vår så då kanske det inte blir så mkt att göra men det beror på om jag ska göra praktik också...

Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)