• DanKat

Hur har alla TID att sitta här??:-)

Vissa (inkl mig ) verkar åtminstone periodvis vara inloggade och diskutera på forumet väldigt stor del av dagarna. Hur har ni tid med det egentligen?? Har ni jobb där ni har mycket dötid så ni kan sitta här, eller hur gör ni?
    Själv är jag student med väldigt mycket egen studietid, så jag kan ta paus precis när jag vill och sitta på BT. Det brukar bli särskilt mycket precis innan tentorna av någon anledning... Men jag antar att detta stället inte är fullt av bara studenter så jag är nyfiken hur det är för er andra

• Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)
  • Tokstolla

Kvinnor är duktiga på göra flera saker samtidigt
    Går dessutom på Cambridgediet (pulverdiet 3 ggr om dagen som man mixar i vatten) och eftersom min m2b också gör det så får vi tid över från matlagningen som idag är icke existerande

• stinch

Pluggar, så just nu sitter jag i skolan och läser lite...men man måste ju pausa ibland med! Eller väldigt ofta...

• anja1661

pluggar oxå......då hinner man konstigt nog med att hänga på bt rätt mycket trots att man har häcken full av böcker!

• Saggezza

Här är en till som pluggar... sitter dessutom framför datorn i skolan också ofta så det blir väldigt mycket BT...

• Nina och Rickard

Yep..student här med. Öht har internet en tendens att sno mer tid från en än man tänkt sig

• lecaroline

Har det vääääldigt lungt på jobbet!!

• gyllenfru

Har eget företag.. så jag pausar hur mycket jag vill..

• Tindragull

Är mammaledig/nattarbetare, så ibland har jag hur mycket tid som helst att sitta här.

• propp

lecaroline skrev 2009-01-21 13:59:22 följande:

Har det vääääldigt lungt på jobbet!!
    Samma här...:)
Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)