• DanKat

Hur har alla TID att sitta här??:-)

Vissa (inkl mig ) verkar åtminstone periodvis vara inloggade och diskutera på forumet väldigt stor del av dagarna. Hur har ni tid med det egentligen?? Har ni jobb där ni har mycket dötid så ni kan sitta här, eller hur gör ni?
    Själv är jag student med väldigt mycket egen studietid, så jag kan ta paus precis när jag vill och sitta på BT. Det brukar bli särskilt mycket precis innan tentorna av någon anledning... Men jag antar att detta stället inte är fullt av bara studenter så jag är nyfiken hur det är för er andra

• Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)
  • MolsonCanadian

Jag kan jobba en del över telefon, men visst - försvinner jag plötsligt, så beror det på att något fanskap till kriminell unge ställt till det.

• Soon and very soon

jobbar kikar in på någon rast, o har kolegor som röker det gör inte jag så jag pausar här ibland!

• T0612

Student här med så jag i alla "pauser" jag tar i mitt pluggande här hemma så kikar jag in här :P blir dock lite längre pauser än vad jag täkt mej ibland ;)

• feministbrud
    DanKat skrev 2009-01-13 11:16:58 följande:
    Åå, va kul att nån från brudöverlämningsdiskussionen svarade! Det är jätteintressant att läsa allt ni skriver men jag har verkligen funderat hur ni kunnat vara online så mycket allihopa (jag har ju haft att göra hela dagarna bara med att hänga med i allt ni skriver )
    När jag blir engagerad så är jag ohejdbar Men nu måste jag ta tag i mitt jobb!
  • MulleNuh

Jag är mammaledig och knoddas är nöjd med sina kastruller på golvet!

• Emmet99

Jag söker jobb samt pluggar på distans :)

• Anciii

Jag är oxå student, bör egentligen skriva på min uppsats, men letar tyvär bara efter andra saker att göra så jag slipper plugga..

• first lady

Jobbar säsong vinter semester.

• Timba

Ammar, ammar, ammar och hänger på olika forum

• lillalyckan

Jobbar natt, så när jag är ledig sitter jag framför datorn hela nätterna och då blir det kanske ett besök eller två här ;)

Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)