• DanKat

Hur har alla TID att sitta här??:-)

Vissa (inkl mig ) verkar åtminstone periodvis vara inloggade och diskutera på forumet väldigt stor del av dagarna. Hur har ni tid med det egentligen?? Har ni jobb där ni har mycket dötid så ni kan sitta här, eller hur gör ni?
    Själv är jag student med väldigt mycket egen studietid, så jag kan ta paus precis när jag vill och sitta på BT. Det brukar bli särskilt mycket precis innan tentorna av någon anledning... Men jag antar att detta stället inte är fullt av bara studenter så jag är nyfiken hur det är för er andra

• Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)
  • wildbride08

Jag jobbar i butik med väldigt få kunder...*asg*.
    Så jag har hur mkt tid som helst.

• connys hjärta

Mammaledig,med febriga små barn Men dom sover mest

• zeddy

Jag funderade på samma sak igår
    Just nu har jag inte mycket på jobbet.. därför sitter jag en del o kollar runt här på BT och övriga grejor som har med bröllopet att göra

• Fenixx

jobbar varierande tider, så blir att jag kan sitta här en del.

• feministbrud

Jag borde inte sitta här, men skriver man mycket i sitt jobb är det lätt att ta pauser ibland

• JPerlestam

Jobbar på sjukhus med de arbetstider det innebär så därför kan jag sitta här förmiddagar, sena kvällar och tidiga morgnar ibland... =)

• maj2010

Jobbar på kontor och har periodvis rätt mycket dötid. Och så har jag gått och blivit lite manisk, det gör att jag tar mig tid på bekostnad av annat...

• DanKat
    feministbrud skrev 2009-01-13 11:14:12 följande:
    Jag borde inte sitta här, men skriver man mycket i sitt jobb är det lätt att ta pauser ibland
    Åå, va kul att nån från brudöverlämningsdiskussionen svarade! Det är jätteintressant att läsa allt ni skriver men jag har verkligen funderat hur ni kunnat vara online så mycket allihopa (jag har ju haft att göra hela dagarna bara med att hänga med i allt ni skriver )
Svar på tråden Hur har alla TID att sitta här??:-)