Vad kostade erat bröllop?
Sitter just nu och räknar på hur mkt man skulle ha om man sparar si och så mkt i månaden. Inget är bestämt har bara varit lite löst prat om det.
Så hur mkt kostade ert bröllop?
Sitter just nu och räknar på hur mkt man skulle ha om man sparar si och så mkt i månaden. Inget är bestämt har bara varit lite löst prat om det.
Så hur mkt kostade ert bröllop?
va märkligt att du står som enbart förlovad på "din sida" då!
hej måste bara säga att ett bröllop behöver inte kosta så mycket som 100000 kr ,jag har själv varit i ett bröllop som inte kostademer än 10 000 kr, ringar och kläderna till brudgum och bruden var köpta utomlands, inbjudnigs kort skippades i stället bjuds folk via telefon, 200 gäster med barn, festen var i ett skolmatsal somvar stort blev dekorerat med tyg och ljus och roser, allt filmades och många kort togs, väldigt god mat tårta och annat gottigott bjuds på, och det var två sångare som livade upp festen, brudparet använde sin person bil som transport som blev dekorerad och fin. och de fick även en smekmånad.
menallt detta gjorde de inte själva de fick mycket hjälp av familje och vänner som ställde upp, maten lagades hemma, och serverades av familje medlemmar, fotografen var en kompis till brudparet och dettavar hans present till de, och även de som sjung gjorde det som en present till brudparet.
det handlar om att tilllåta sig och få hjälp.
vi kommer att köpa allt vi behöver till festen från min m2b hemland, ska få min klänning skrädarsyd därifrån också, det blir hem lagad mat, tänkte höra med min vänner om nån av de kan ta ansvaret för att filma eller fotografera oss.
jag tycker det viktigaste i ett bröllops fest är att vara glad och börja nåt fint tillsammans.
vårt bröllop går på ca 60 000, inklusive ringar och fickpengar. Vi gifter oss i vegas =)
hihi vi har spräckt vår budjet till bröllopet såg jag nu från 150.000 till 165.000! Börja närma oss er!
helt stört!
Bröllop, inklusive resa och fickpengar, någonstans 150-160 000 kr...
Hade kunnat göra det billigare, men vi såg ingen anledning till det. Löjligt mycket pengar för vissa, typ 8 månaders sparande för oss. Och det tyckte vi att vi var värda, även om vi har hus inplanerat inom en snar framtid...
Vi kände likadant... pengar är ju till för att användas, varför inte lägga dom på ett bröllop!
Kanske hon menar att det är stört att dom lägger så mycket pengar?!
Vilket jag håller med om!