• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Kärlekensskull

Jag kommer också vara helt förstörd! När prästen var hemma så fick vi öva äktenskapslöftena i vardagsrummet. Var såå nervös och det var nära att det kom en liten tår. Helst av allt skulle jag barba vilja säga JA sen var det bra så. hihi! Går det göra så på vanlig vigsel i kyrkan??

• Nalle Puh 40

Har frågat "Kjellpräst" och man måste tydligen rabbla hela ramsan, hade varit smidigare om prästen gjorde det eller hur?

• elsi

när vi hade genomgång på min brors bröllop klarade all det galant..... tills de spelade psalmen jeruselem sen brast damman! Inte en torr öga i hela kyrkan!!

• anja1661

va?? måste man läsa upp äktenskapslöftena själv?? jag trodde verkligen bara att jag skulle behöva säga JA...hmm...det kommer ju ALDRIG att gå!
    jag bölar så fort jag ser något fint, sorgligt, fantastiskt.....
    så mitt eget bröllop då mannen i mitt liv kommer bli min för alltid lär jag ju inte klara!!

hmm...är det så i alla kyrkor eller kan jag ha tur o slippa??

• Trulsa79

Hur breda tycker ni att löpare bör/ska vara. Har hittat tyg som är 150cm brett hur många löpare tycker ni att man kan få ut av det? Jag funderar på 5 som då blir 25 cm med insydda kanter eller 30 cm utan, vad tror ni?

• fröken sjunfors

Jag är också riktigt blödig! Har blivit värre på "gamla" dar.. Räcker med att se nåt sorligt på tv.. eller, det behöver inte ens vara nåt sorgligt, kan vara nåt vackert och jag storlipar!! En väninna berättade för mig att man förhoppningsvis är så fokuserad att man inte "hinner" gråta, men jag vetifan..

Min sambo är med orolig för att han ska spy av nervositet

• djurö 09

fröken sjunfors skrev 2009-03-03 21:15:44 följande:

Min sambo är med orolig för att han ska spy av nervositet
    Ha, ha, ha, ha, just det vore ju onekligen en romantikdödare. Vi får hoppas att han slipper det.
  • Corona

Tack för tipsen ang. linser! He he, det vore ju en idé annars att inte ha något alls. Omvärlden är täckt av en behaglig dimma och själv slipper man bli nervös av att stå i centrum

Risk förstås för att man tar på sig klänningen bak och fram eller något annat dumt

• Tindragull

Vad köpte du för sjal? Letar själv med ljus & lykta efter nåt passande, men jag hittar inget bra alls! :( Och de jag hittar som är fina är hutlöst dyra...

Nalle Puh 40 skrev 2009-03-03 17:26:51 följande:

Köpte en sjal igår, kan vara skönt att ha något på axlarna för det är ju ingen garanti att det är varmt ute bara för att det är maj Jag kommer STORLIPA, gör alltid det när det är bröllop...
  • Tindragull

*asg*
    Ja, det hade ju verkligen varit en syn!!!
    Jag ser så vansinnigt dåligt så jag hade väl inte ens klarat gå uppför alltargången... Hade väl brakat rakt uppför trappsteget och snubblat in i altaret eller nåt sånt kul...

Corona skrev 2009-03-03 21:31:57 följande:
    Tack för tipsen ang. linser! He he, det vore ju en idé annars att inte ha något alls. Omvärlden är täckt av en behaglig dimma och själv slipper man bli nervös av att stå i centrum Risk förstås för att man tar på sig klänningen bak och fram eller något annat dumt