• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • djurö 09

Skogelid, absolut! Jättefint! :)

Corona: Det är så himla kul när man skickat ut inbjudningarna! Vi skickade våra förra torsdagen, för en vecka sedan. Ca 1/2 har ringt och grattat, vissa direkt. De som inte hört av sig och jublat av kompisarna tycker vi är sååååå tråkiga.

• elsi

Jag ta hans namn, behålla mitt some mellan ett tag tills de i mitt yrke fatta

oj yoj YOJ!! jag undrar hur vi 9.a maj-are komma att må idag, om 9 veckor... married me !?

träffade våran präst igår, bara de och jag för att "kolla" Det bli bra allting ät så spännande och jag är, förmodligen som er sååååååååååååå lycklig och kär

• Soon and very soon

hur gör man för att byta namn i passet sen??? den id jag har är ju i mitt namn o när man gift sig så heter man ju ett nytt.....

• Corona

Man får fixa nytt pass. Tänk på detta om du bokar bröllopsresa tätt inpå vigseln, namnet på biljetten ska matcha det i passet.

• Pingst09

Åh, vi bokade våran resa redan i sep och åker inte förrän i september heller. Troligtvis (om jag får min vilja igenom) har guben bytt efternamn då,
    Men nu när jag funderar tror jag han pass går ut i juli i alla fall så han måste ändå skaffa ett nytt pass. Sedan lär vi väl få betala för att byta namn på biljetten

• missbilly

Vi har väääldigt ovanliga namn båda två... Men jag tar min m2b,s...
    Från Eidin till von Tell. Tycker det känns "lyxigare" med ett von namn =)

Har skickat ut inbjudningarna! Hälften i förrgår o resten igår! Har fått några svar redan, men inte så många som jag hoppades på... De flesta har vetat om det rätt länge så man tycker att de borde ha bokat in det redan! :-s

• fröken sjunfors

missbilly: så är det med våra med.. även fast vi har OSA till min syster, så räknar alla med att "oj, det trodde jag inte behövdes, ni vet ju att jag kommer ändå".. så himla tråkigt att behöva "tjata", men det är knappt någon som fattat detta

• Tindragull

Idag kom kläderna till lillsonen som jag har beställt. Var ju såklart tvungen att prova dem på honom direkt och jäklarns vad söt han är lillplutten! Bild finns såklart i mitt galleri! Om nu nån är nyfiken..

• Corona

Vilket charmtroll, är det inte risk att han stjäl uppmärksamheten?

Tindragull skrev 2009-03-06 23:01:52 följande:
    Idag kom kläderna till lillsonen som jag har beställt. Var ju såklart tvungen att prova dem på honom direkt och jäklarns vad söt han är lillplutten! Bild finns såklart i mitt galleri! Om nu nån är nyfiken..
  • Tindragull

Ja, jo, men det är en risk vi får ta!
    Blir mindre nervöst i kyrkn när de har det lilla trollet att titta på!