Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nides,
Det finns en del fina begagnade på Blocket. Som inte alls varit användna särskilt länge.
Nu sover L, så nu jäklar ska har göras kort!
lycka till med korttillverkningen...
Nu ska det diskas o lagas mat.. Mums
Just typiskt! När jag inte har haft tid att vara på tråden så är det massa folk här!
Hoppas allt är bra med er töser! *puss*
Hej Tez! *vinkar*
Nu är jag klar med korten, det enda som saknas är fotot på L i dopklänningen. Förhoppningsvis kommer de på posten imorgon, så är det bara att klistra in dem.
När jag trodde jag gjort alla kort upptäckte jag att det fattades ett. Hade då packat ihop alla pysselgrejer, så det vara bara att packa upp igen och sätta sig och göra ett kort till. Fick skrapa ihop lite annat papper till det sista kortet eftersom det papperet jag köpt särskilt tog slut.
L sover fortfarande så jag ska passa på att klä om stolarna till matbordet. Det gäller att passa på!
jösses så effektiv du är. impad som sjutton
Nides
Kolla min blogg så får du se....
Det sket sig med stolarna....*muttrar*
Gick ner i källaren för att hämta häftpistolen men hittar den inte bland makens alla verktyg. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag där nere. Han som klagar då och då på att jag är slarvig!
Vad ska jag hitta på nu?? Kanske bädda.....det gjorde jag inte imorse.
*vinkar tebax till Nibla!*
Nibla: Du kan väl packa in bebis och barnvagn och komma hem till mig och fixa!
Tez,
Har ingen bil idag!