Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej på er!
Ab, vad fick ni betala? Jag var inne och kollade och de billigaste jag hittade kostade 1995 kr. Hutlöst!
Din sång på morgnarna verkar uppskattas av medresenärerna? Hahahahha!
890 kr biljetten på ticnet
*muttrar* Jag står fortfarande i kö.. verkar vara en omöjlighet just nu
Madonna alltså
Ab: Hur gjorde du, satt du snällt o väntade i kön eller uppdaterade du sidan hela tiden?
det var inte jag som bokade - min väninna lyckades bättre. vet inte hur hon gjorde.
Ok nu ger jag upp o åker till coop istället
ring till ullevi. en annan vännina kom fram direkt
Hej tjejer!
Tebax på jobbet igen. Är nästan helt frisk fast jag är fortf. trött. Så kom mensfan idag med, kanske är därför som jag är sååå trött! *gäsp* Längtar redan till fredag!
Bauti: krya på dig!
Frujj: Hur går det med huvudvärken?
Oj vad länge vi låg och drog oss i sängen idag. Lillan har haft svårt att sova så hon var extra trött imorse, inte mig emot. Gick upp 10.45, men hade då varit vaken sen 8.30. Tiden flyger iväg när man slösurfar, gosar med bebis och pratar i telefon i sängen.
Ska snart packa in Lillan i vagnen, gå ner till stationen och hämta bilen för att sen bege oss till Floda och Kortmakaren. Ska göra tackkort till dopet. (bättre sent än aldrig)
Ev. kommer bror och hans fru förbi efter besöket hos farbror doktorn.
Hejsan
Äntligen är vi bättre allihopa. Vi kom iväg på vår helgresa till slut så lilltjejen fick träffa faster och kusiner. Det tyckte hon var jättekul och vi med. På lördag kväll spelade vi guitarhero eller Rockband (eller vilket det var). Verkligen skitkul!!
Ett sådant önskar sig lilltjejen i julklapp istället för en tråkig bilbana.