Pernillas brudbutik?
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Puffar då jag också vill veta.
Puffar, jag vill med veta
Har däremot varit i kontakt med henne via mail & hon svarar ju jättesnabbt på mailen, så det känns som om hon är ganska seriös, men det är ju däremot en trygghet om man vet att nån har handlat av henne
jahapp, totalsåld på både ett par skor och en väska där. Är det ingen som köpt nåt där som kan säga att de faktiskt fått grejerna?
maila henne... hon ska ha visning i sitt hem den 18 dec.. jag vet föratt jag finns på hennes lista...
Här har ni en som har handlat skor från Pernillas Brudbutik! Jag fick mina skor ganska snabbt måste jag säga, jag köpte modellen som kallas för Charlotte.
SM09, hur var de i storlekarna? Sen undrar jag om hälen på skon, är den väldigt hård och styv? Har lite ömtåliga fötter
Hm, storleken! Jag har 38 på ALLA mina vanliga skor, men dom med klack köper jag ALLTID i storlek 39, gjorde även det på mina brudskor från PB, dom kom och jag provade dom, för små! Så jag fick skicka tillbaks dom och beställa nya. Jag hann liksom inte få någon uppfattning av hur hälen var, så jag kan inte svara på den frågan. Men om det inte är någon brådis så får jag nog dom andra nästa vecka, då kan jag meddela hur jag tycker att dom är. Jag bytte modell till Ella när jag ändå fick beställa nya.
Jag ska hem till henne den 18:e dec och prova skor!
hihi ja då ses vi där!
Jag beställde två par skor från PB för nån månad sedan....det tog ca en månad tills jag fick skorna....Jag fick mejl vid ordertillfället samt när skorna skickades...Jag hade beställt vid storlek men tyckte inte det var så värst vida jämfört med vanliga skor, men de passade bra ändå....Ett par var jag dock tvungen att skicka tillbaka pga av ångrat köp och hon svarade väldigt snabbt när hon fick returen och bad om kontonummer....Alltså bra betyg från mig ang service...
Hmm klacken...Tja vad ska man säga om den...Jag tog en ganska liten klack, 2.5 cm, eftersom jag är lång själv, men hela skon känns ganska mjuk, skulle nog inte kalla klacken hård...
Hoppas detta var till nån hjälp :)