Nyfiken..
Är bara nyfiken så tänkte fråga er..
.. hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)
Svara den som har lust :)
Är bara nyfiken så tänkte fråga er..
.. hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)
Svara den som har lust :)
Vi är snart 25(jag) och 30(min man). Vi har varit tillsammans i 6 1/2 år nu och förlovade oss för 3 1/2år sedan, gifte oss för 4 månader sen.
Jag tänkte faktiskt att det är han men stort H och skrev det i min dagbok kvällen efter att vi träffats. Och nu är vi gifta och jätte lyckliga!
Vad kul att se hur det varierar i åldrarna :) Grattis till er som precis gift er/ska gifta er och jag håller med "JPerlestam" - ashäftigt att ni hållt ihop sedan högstadiet!
ja det är känns verkligen konstigt när man tänker på det, hehe. Trodde länge att det skulle ta slut(inte för att jag ville det), först under gymnasiet sen när vi var runt 20. Men tillslut så sa killen min till mig att sluta planera för att det skulle ta slut . Men det kändes för bra för att vara sant. Men nu njuter jag bara! Och äntligen så har han ju friat(svärmor är mycket nöjd, hon längtar efter barnbarn), så nu känns det bara om möjligt ännu bättre mellan oss! Oj vad jag svamlar, sorry
.
Vi blev tillsammans i aug 2002, förlovade oss april 2004 och gifter oss i april 2009. Jag var 24 när vi träffades och han 28. Däremellan har vi också hunnit få ett barn, hon föddes i mars i år!
Vi blev tillsammans januari 99, när jag var 20 och han 24. Vi kommer att ha varit tillsammans i 10,5 år när vi gifter oss och vi förlovade oss 4 dagar efter vår 9-års dag.
Vi träffades i nov -06 (jag och min hund flyttade mer lr mindre in direkt hos honom), förlovade oss nov -07. Gifter oss juli -09!
Jag är 25 och han 30 nu!
Vi blev tillsammans när vi var 18 och har varit tillsammans i 8 år nu (båda är 26). Förlovade oss i januari i år och gifter oss i maj nästa år!
Vi blev tillsammans 1989 (oj vad längde sedan det låter!!) då var vi 13 resp 14 år. Vi förlovade oss efter 5 år och gifter oss på vår 20 årsdag. Nu är vi alltså 33 resp 34 år. Det konstiga är att det känns som tiden gått så himla fort.
Många som varit tillsammans länge, så också vi. Vi blev ett par jan 1998, han friade i sep och vi gifter oss i maj nästa år när vi är 27 resp 33 år. :D