• envyme

Nyfiken..

Är bara nyfiken så tänkte fråga er..

.. hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)

Svara den som har lust :)

• Svar på tråden Nyfiken..
  • didis

Vi gifter oss på vår 20-årsdag i mars, då har vi varit förlovade i 18 år... man skall inte ha för bråttom

• Hemlig2009

Och vi tvärtom då. Vi har varit ihop i 1,5 år och gifter oss i maj. Förlovning någon gång runt nyår, när rignarna är klara.

Vi är runt 30 år...

• lolca

Jag och min sambo träffades när jag var 30 och han skulle fylla 31. Det var i juni 2005, vi förlovade oss i november 2007 och ska gifta oss i maj nästa år. =)

envyme skrev 2008-11-30 20:03:39 följande:
    Är bara nyfiken så tänkte fråga er.... hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)Svara den som har lust :)
  • sokkerstruten

Vi har varit ihop i 2.5 år.. Fölovade efter ett år! Gifter oss nästa år när vi har varit ihop i 2 år och 9 månader!

Jag fyller 25 och han 31 nästa år!

• Therese 83

Vi har varit ett par i nästan fyra år. Förlovade oss idag för ett år sedan. Får se när nästa steg kommer. Jag är 25 och han är 30.

• stellajsj

Vi har varit tillsammans i nästan 7 år, förlovade sedan september i år då min sambo friade . Vi gifter oss i juni nästa år, då är jag 35 och han 29.

• SM09

Vi blev ett par på våren när jag gick i 9:an och han gick i 8:an (dvs jag, 16 och han 15) vi flyttade ihop efter nästan 6 år förlovade oss på vår 7:e årsdag och gifter oss två dagar efter vår 13-årsdag. Jag kommer alltså att nyss ha fyllt 29 år och han kommenr att vara 28 år.

• FruHamberg

Vi blev ihop i nian på högstadiet, hela 15år var vi då . Vi är båda 26 när vi gifter oss. Gifter oss gör vi på våran 11års dag . Vi förlovade oss i år den 22/2 och gifter oss nästa år den 21/2, när vi väl kom till skott så gick det ganska snabbt.

• EmMa09

vi har vart tillsammans i 5 ½ år när vi gifter oss, vi förlovade oss drygt ett år efter att vi träffats! Vi kommer vara 23 och bli 27 när vi gifter oss i maj!

• JPerlestam

Vi är 26 och 29 år gamla, har varit tillsammans i 4 ½ år och förlovade i 4 när vi gifter oss nästa lördag!

Vad häftigt med er som varit tillsammans sen högstadiet!

Svar på tråden Nyfiken..