Nyfiken..
Är bara nyfiken så tänkte fråga er..
.. hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)
Svara den som har lust :)
Är bara nyfiken så tänkte fråga er..
.. hur länge har ni varit tillsammans och efter hur lång tid förlovade ni er? Hur gamla var ni när ni blev ett par? :)
Svara den som har lust :)
Vi gifter oss på vår 20-årsdag i mars, då har vi varit förlovade i 18 år... man skall inte ha för bråttom
Och vi tvärtom då. Vi har varit ihop i 1,5 år och gifter oss i maj. Förlovning någon gång runt nyår, när rignarna är klara.
Vi är runt 30 år...
Jag och min sambo träffades när jag var 30 och han skulle fylla 31. Det var i juni 2005, vi förlovade oss i november 2007 och ska gifta oss i maj nästa år. =)
Vi har varit ihop i 2.5 år.. Fölovade efter ett år! Gifter oss nästa år när vi har varit ihop i 2 år och 9 månader!
Jag fyller 25 och han 31 nästa år!
Vi har varit ett par i nästan fyra år. Förlovade oss idag för ett år sedan. Får se när nästa steg kommer. Jag är 25 och han är 30.
Vi har varit tillsammans i nästan 7 år, förlovade sedan september i år då min sambo friade . Vi gifter oss i juni nästa år, då är jag 35 och han 29.
Vi blev ett par på våren när jag gick i 9:an och han gick i 8:an (dvs jag, 16 och han 15) vi flyttade ihop efter nästan 6 år förlovade oss på vår 7:e årsdag och gifter oss två dagar efter vår 13-årsdag. Jag kommer alltså att nyss ha fyllt 29 år och han kommenr att vara 28 år.
Vi blev ihop i nian på högstadiet, hela 15år var vi då . Vi är båda 26 när vi gifter oss. Gifter oss gör vi på våran 11års dag
. Vi förlovade oss i år den 22/2 och gifter oss nästa år den 21/2, när vi väl kom till skott så gick det ganska snabbt.
vi har vart tillsammans i 5 ½ år när vi gifter oss, vi förlovade oss drygt ett år efter att vi träffats! Vi kommer vara 23 och bli 27 när vi gifter oss i maj!
Vi är 26 och 29 år gamla, har varit tillsammans i 4 ½ år och förlovade i 4 när vi gifter oss nästa lördag!
Vad häftigt med er som varit tillsammans sen högstadiet!