Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Vi har inte heller skickat ut inbjudningskorten ännu. Håller fortfarande på med textens storlek. Sen ska vi bara klippa och klistra lite här och där. Ska sätta oss ner och slå på ett gärn snart. Senast mitten på feb har vi sagt och vi är ju strax där.
Gösses vad tiden går fort hör ni.
Den gör ju det. Inte så längesen vi firade jul...
Jag visste att det var någon mer som skulle ha den ringen, emn jag kom inte på vem det var.
Jag har köpt mitt löshår på happyhair.se.
F A M E skrev 2009-02-03 11:26:56 följande:
FruLindberg09:
Tackar o bugar! Jag har börjat träna redan nu så jag är säker på att jag fixar både håret o maken tills dess.
Här är inbjudningstillverkningen på G. 3/4-delar är klart. Ett band som ska monteras på korten å sedan é de klara. SEdan ska jag göra 2 tryck på kuverten och invänta frimärkena så är det postningsdags.
Våra föräldrar får inbjudningarna i helgen som kommer.
Sobeit
strongt av dig att fixa hår och make själv...
Skulle aldrig våga själv
endless love:
Tack! Jag tror inte att det är så märkvärdigt. Oj, vad kaxig jaf låter nu.
Men jag vet att jag fixar det och det blir helt ok när jag lägger ner lite tid o möda på det.
Det jag måste träna mest på är håruppsättningen.
NU verkar de som magsjukan har släppt i vårat hus. Jag har blivit dunderförkyld. men håller på att kurerar mig så hårt jag bara kan. För jag ska ner till klännings affären på lördag till vilket pris som helst.
Håller tummarna för dig!
Nu är alla inbjudningar utom en inbjudan frankerad o adresserad. Imorgon går alla iväg utom 2 st. De delas ut personligen i helgen och det är mina föräldrars och svärmors inbjudan.
Det känns så himla undert!