• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • monkay

hehe...du får göra som jag gjorde...blunda när man går igenom klänningsdelen

Fast jag kikade med ett öga, och de hade mkt fint. Men jag lyckades hålla mig ifrån att prova

FruLindberg09 skrev 2009-02-10 15:29:54 följande:
    TACK! då är nog hefa bara att glömma för oss med jag trodde typ att en jaguette va en frockcoat. Norrtälje låter intressant.Är dock lite rädd att jag ska fastna för nån klänning. (har redan beställt min)
  • monkay

Va roligt, välkommen! Vi gifter oss oxå i Dalby kyrka fast 15 Augusti. Har du hört ngt av dem angående ett infomöte? De sa till mig när jag bokade att de skulle skicka ut en inbjudan till samtliga som ska gifta sig i dalby under året om ett infomöte, där man får se kyrkan etc.

Var ska ni ha eran fest?

Men jag har inte fått ngn inbjudan Kankse är jag som är för ivrig bara, det kanske kommer under våren..
    In lust we trust skrev 2009-02-11 10:30:57 följande:

Hej hej! Här kommer ytterligare en uppsalabrud. Kommer gifta mig 29 augusti i år i Dalby kyrka.
  • brud2009

Är det någon av Er som ska ha ett band som spelar på festen?

• Igia

Välkommen!

In lust we trust skrev 2009-02-11 10:30:57 följande:

Hej hej! Här kommer ytterligare en uppsalabrud. Kommer gifta mig 29 augusti i år i Dalby kyrka.
  • Igia

Jag skulle vilja men är rädd att de spelar för mkt av en typ av musik. Vill kunna dansa det mesta under kvällen...

brud2009 skrev 2009-02-11 13:56:50 följande:
    Är det någon av Er som ska ha ett band som spelar på festen?
  • brud2009

Är det någe spec. band du tänker på?

Igia skrev 2009-02-11 15:53:24 följande:
    Jag skulle vilja men är rädd att de spelar för mkt av en typ av musik. Vill kunna dansa det mesta under kvällen...
  • 090224 1

Åh..dom ser jättefina ut..
    man kan verkligen fixa massa fint själv :)
    gäller bara att klura o tänka ut nåt bra..
    Lycka till ;)
    Kram

Greta 1980 skrev 2009-02-09 10:51:22 följande:

Vårt inbjudningskort finns i mitt galleri om du vill kika hur vi gjorde.Lycka till!
  • Sobeit

monkay skrev 2009-02-11 11:45:32 följande:
    Va roligt, välkommen! Vi gifter oss oxå i Dalby kyrka fast 15 Augusti. Har du hört ngt av dem angående ett infomöte? De sa till mig när jag bokade att de skulle skicka ut en inbjudan till samtliga som ska gifta sig i dalby under året om ett infomöte, där man får se kyrkan etc. Var ska ni ha eran fest?Men jag har inte fått ngn inbjudan Kankse är jag som är för ivrig bara, det kanske kommer under våren.. In lust we trust skrev 2009-02-11 10:30:57 följande:

Ojdå!

Vi väntar oxå på en inbjudan till info möte. Vi gifter oss i Hagby kyrka, men det tillhör Balingsta pastorat. Gud, vad roligt!

jag ringde och hörde med pastorsexpen i januari och då hade de ännu inte satt datum för info-mötet. Så det kommer med tiden!

• Igia

Nej, inget spec. Vi kommer nog ha DJ om du inte har ett förslag på bra band som kan spela allt från rock till gammel dans

brud2009 skrev 2009-02-11 16:48:47 följande:
    Är det någe spec. band du tänker på?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2