oktober -ny tråd
Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.
Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.
Då börjar jag också med mitt nya namn nu!
Igår var det äntligen vår tur att bli make och fru! Är så lycklig! Nu är det festen kvar på lördag, längtar så mycket!!!
Gratulerar!! visst e det härligt=)
Mitt efternamn är inte heller officiellt ändrat än, men min chef har varit supersnabb så när jag kom tillbaka efter bröllopsresan i tisdags så var mitt namn bytt i datorprogram, ny e-postadress, nya namnstämplar och allt Så nu kämpar jag på och försöker komma ihåg att säga mitt nya namn, det är svårt att vänja sig tycker jag men ordnar sig nog snart!
För övrigt hade vi ett härligt bröllop den 11 med sol mellan regnskurarna just under fotograferingen, och världens bästa toastmadame under festen! Lofoten som bröllopsresa var inte heller fel
Grattis till er andra oxå!
Här är det maken som kämpar för att lära sig använda sitt nya efternamn. Vi tog nämligen mitt!
vi tog också mitt så här kämpar ännu en make...*ler*
Hej på er alla oktober fruar =) och lycka till ni som blir fruar idag.
Hur går det för er med namnmyten etc. Här så är det lite pyssligt med alla kort och sånt som ska ändras.
lycka till er alla som står brudar idag!!
gratulerar alla som blev man å hustru denna helg som var=)
Hoho, här ekar det nästan... Har ni försvunnit nu när ni är gifta
Jag vill ju prata vidare om tackkort, hur man ska kunna välja bilder från fotografen, om ni ska sälja era klänningar, hur bröllopsresan var eller om ni liksom jag håller på och planerar en nästa år, hur det känns för er med nya namn m.m.!
Jag hämtade iaf mitt nya körkort igår och nu är det alltså officiellt