• Mrs Fr

oktober -ny tråd

Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.

• Svar på tråden oktober -ny tråd
  • enkeli84

Ååhh grattis salla som gift sig idag=)))
    Lite över en månad så kommer jag efter till fruars club heheh=)))

• enkeli84

alla skulle det stå inte salla hehehe

• hgav
    nossan skrev 2008-10-17 07:16:59 följande:
    va det Jenny Berglund du hade?
    Vår fotograf hette Micaela Malmi. Jätteduktig och proffsig. Finns på www.epicphoto.se
  • hgav

Stort Grattis till alla gårdagens brudar! Hoppas ni hade en fantastisk dag!

• oktober18

Det var en magisk dag igår! Alla våra fina vänner och underbar musik gjorde vår dag fantastisk.

Lycka till ni alla som har er dag kvar!

• nossan

I lördags va en otrolig vacker dag, Och nu är man fru B. Helt underbar känsla som ej går att beskriva med ord=)....grattis ni andra oxå som blev fruar samma dag som jag=)...å ni andra som har erat kvar nu till helgen......jag är så avundsjuk....vill ha mera=).....å ta vara på eran dag å bara njut=)....dagen går otroligt snabbt=/=)

• Stardusty

Hela helgen var underbar!! Nu är man alltså fru... Känns så overkligt!
    Ni som gift er tidigare - hur lång tid tog det för namnbytet att gå igenom? Eller rättare sagt, fick ni hem nytt körkort?
    Vill ju börja skriva Hamilton istället för Lövgren nu!!!

• nossan

jag undrar oxå lite när namnbytet är....men om jag fattar det rätt så ska man snällt vänta ca 1 månad innan det är klart...
    vill jue oxå skriva Berglund nu jö=)

Stardusty skrev 2008-10-20 20:19:55 följande:
    Hela helgen var underbar!! Nu är man alltså fru... Känns så overkligt!Ni som gift er tidigare - hur lång tid tog det för namnbytet att gå igenom? Eller rättare sagt, fick ni hem nytt körkort?Vill ju börja skriva Hamilton istället för Lövgren nu!!!
  • mct

Namnbytet sker ungefär efter en vecka, iallafall för min del. Fick hem ansökan om nytt körkort igår (ca 2 v efter vigseln).
    Jag använder mig av mitt nya efternamn även om inte allt är ändrat än. Det är ju ganska många kort som ska ändras.

• nossan

Ja jag satt och kolla igenom alla mina kort jag har i plånboken....en hel del som ska ändras och fixas....
    Använder redan mitt efternam iaf när jag svarar i hemtelefonen....
    men är på vippen att säga mitt gamla*s*...den sätter sig nog snart i minnet=)

mct skrev 2008-10-21 07:52:49 följande:
    Namnbytet sker ungefär efter en vecka, iallafall för min del. Fick hem ansökan om nytt körkort igår (ca 2 v efter vigseln). Jag använder mig av mitt nya efternamn även om inte allt är ändrat än. Det är ju ganska många kort som ska ändras.
Svar på tråden oktober -ny tråd