oktober -ny tråd
Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.
Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.
Ååhh grattis salla som gift sig idag=)))
Lite över en månad så kommer jag efter till fruars club heheh=)))
alla skulle det stå inte salla hehehe
Stort Grattis till alla gårdagens brudar! Hoppas ni hade en fantastisk dag!
Det var en magisk dag igår! Alla våra fina vänner och underbar musik gjorde vår dag fantastisk.
Lycka till ni alla som har er dag kvar!
I lördags va en otrolig vacker dag, Och nu är man fru B. Helt underbar känsla som ej går att beskriva med ord=)....grattis ni andra oxå som blev fruar samma dag som jag=)...å ni andra som har erat kvar nu till helgen......jag är så avundsjuk....vill ha mera=).....å ta vara på eran dag å bara njut=)....dagen går otroligt snabbt=/=)
Hela helgen var underbar!! Nu är man alltså fru... Känns så overkligt!
Ni som gift er tidigare - hur lång tid tog det för namnbytet att gå igenom? Eller rättare sagt, fick ni hem nytt körkort?
Vill ju börja skriva Hamilton istället för Lövgren nu!!!
jag undrar oxå lite när namnbytet är....men om jag fattar det rätt så ska man snällt vänta ca 1 månad innan det är klart...
vill jue oxå skriva Berglund nu jö=)
Namnbytet sker ungefär efter en vecka, iallafall för min del. Fick hem ansökan om nytt körkort igår (ca 2 v efter vigseln).
Jag använder mig av mitt nya efternamn även om inte allt är ändrat än. Det är ju ganska många kort som ska ändras.
Ja jag satt och kolla igenom alla mina kort jag har i plånboken....en hel del som ska ändras och fixas....
Använder redan mitt efternam iaf när jag svarar i hemtelefonen....
men är på vippen att säga mitt gamla*s*...den sätter sig nog snart i minnet=)