• Mrs Fr

oktober -ny tråd

Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.

• Svar på tråden oktober -ny tråd
  • nossan

nu hittade jag er igen.........
    stardusty du har lika späckat schema som jag har ser jag...ska ta en kopp kaffe här å sen iväg å träffa prästen.....hualiga...4 dagar kvar=)

• nossan

gratulerar=)

hgav skrev 2008-10-13 20:05:40 följande:
    Slutligen gifta. Vi hade en fantastisk ceremoni och fest i Fjärilshuset den 11 oktober, trots att vår 16 månaders dotter inte alls var samarbetsvillig (gallskrek hela tiden)så var det fantastiskt . Hon fick åka hem ganska snabbt...
  • Nueddax

Inviger mej i er tråd här med. Gifter oss nu den 24:e. Känns lite stressigt, allt e inte färdigt ännu...:(

• hgav

Tack för gratulationerna. Lycka till alla ni som svettas inför de kommande helgerna i oktober. Ni kommer att få det underbart!

• nossan

Stardusty, vill bara säga 3daaaaaaaaaaaaaaaaagar kvar=)...så står vi som fruar=)

• Stardusty

Det är helt galet!! Var och köpte det sista idag, dvs. alkohol m.m., ska imorrn hämta klänning + m2bs kostym, sen till min kompis för en provsminkning, sen snacka tider m.m. med DJ, sen försöka bli klar med placeringskorten och göra en större version av bordsplaceringen att sätta upp i lokalen. Sen på fredag ska det köras ut mat + dryck + bordsdekorationer + dukar m.m. till festlokalen, sen är det banne mig LÖRDAG!!! Oj oj vad man börjar bli nervös nu, vi måste tänka positivt nossan, allt kommer bli bra, right?

nossan skrev 2008-10-15 06:42:27 följande:
    Stardusty, vill bara säga 3daaaaaaaaaaaaaaaaagar kvar=)...så står vi som fruar=)
  • nossan

I morgon blir det full rulle, hämta mannens kostym, fixa det sista med maten, prata med mina servitriser, lite ändrade planer så här i sista stund, kom överänns med våran fotograf att komma till kyrkan kl 16 och fotta oss ute...gaaaah tänk om det regnar..*s*...så våra serveringspersonal får underhålla gästerna lite med champange och lite snacks....men det kan va bra, då kan alla mingla lite och lära känna varann tills vi kommer till lokalen=)...
    Kul att ni gifter er samma dag som oss.....väntar sedan på spänning att du hör av dig och berättar om din dag för mig, kommer säkert skänka dig en liten tanke när jag sitter som fru i honnörsbordet=)
    Shit pommefrite va jag har fjärilar i magen och mycke mer som jag inte går in på här...*asg*...lycka till på lördag om vi inte stöter på varann här inne=))...stora kramen=)

Stardusty skrev 2008-10-15 19:24:14 följande:
    Det är helt galet!! Var och köpte det sista idag, dvs. alkohol m.m., ska imorrn hämta klänning + m2bs kostym, sen till min kompis för en provsminkning, sen snacka tider m.m. med DJ, sen försöka bli klar med placeringskorten och göra en större version av bordsplaceringen att sätta upp i lokalen. Sen på fredag ska det köras ut mat + dryck + bordsdekorationer + dukar m.m. till festlokalen, sen är det banne mig LÖRDAG!!! Oj oj vad man börjar bli nervös nu, vi måste tänka positivt nossan, allt kommer bli bra, right?
  • hgav

Hej, i min presentation finns nu en länk till www-sidan med bilderna från vår fotograf, om det är nå'n som är nyfiken. Det är dock väldigt många bilder.......
    Jag är dock kanonnöjd med fotografen och rekommenderar henne varmt.

• Stardusty

Haha, tyvärr kan jag inte slita mig härifrån trots att man har fullt upp!
    Jag kollade vädret idag och det skulle bli mellan mulet och sol här i Nacka (ca 2 mil österut utanför Sthlm) så om du gifter dig i Stockholm borde du nog få hyfsat väder du med!
    Önskar dig också lycka till om vi inte ses här imorrn eller så

nossan skrev 2008-10-16 08:07:35 följande:
    I morgon blir det full rulle, hämta mannens kostym, fixa det sista med maten, prata med mina servitriser, lite ändrade planer så här i sista stund, kom överänns med våran fotograf att komma till kyrkan kl 16 och fotta oss ute...gaaaah tänk om det regnar..*s*...så våra serveringspersonal får underhålla gästerna lite med champange och lite snacks....men det kan va bra, då kan alla mingla lite och lära känna varann tills vi kommer till lokalen=)...Kul att ni gifter er samma dag som oss.....väntar sedan på spänning att du hör av dig och berättar om din dag för mig, kommer säkert skänka dig en liten tanke när jag sitter som fru i honnörsbordet=)Shit pommefrite va jag har fjärilar i magen och mycke mer som jag inte går in på här...*asg*...lycka till på lördag om vi inte stöter på varann här inne=))...stora kramen=)
  • nossan

Kollade oxå vädret idag för lörda`n, bor i eskilstuna och inte så långt från dig så vi ska nog ha typ samma väder=)))
    nu närmar det sig snabbt som attans=)...stress och nervositet och en massa samtal om allt som rör bröllopet, jag som helst inte vill prataom det just nu pga nervositeten och bara flyta med tiden istället=)

Svar på tråden oktober -ny tråd