• Mrs Fr

oktober -ny tråd

Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.

• Svar på tråden oktober -ny tråd
  • Stardusty

Ja det är ju mycket nu nossan, men vi får absolut inte glömma att njuta!!! En sak som min frisör sa som jag ska upprepa som ett mantra - från den stunden jag dimper ner i frisörstolen på lördag morgon ska jag bara njuta resten av helgen oavsett vad som händer!

• nossan

ska ta med mig dessa ord om att njuta av helgen oavsätt vad som än händer=)....bra råd och tips=)...ska säga det till mig själv flera ggr imorgon och lördag=)....

Stardusty skrev 2008-10-16 18:34:00 följande:
    Ja det är ju mycket nu nossan, men vi får absolut inte glömma att njuta!!! En sak som min frisör sa som jag ska upprepa som ett mantra - från den stunden jag dimper ner i frisörstolen på lördag morgon ska jag bara njuta resten av helgen oavsett vad som händer!
  • Stardusty
    nossan skrev 2008-10-16 18:37:40 följande:
    ska ta med mig dessa ord om att njuta av helgen oavsätt vad som än händer=)....bra råd och tips=)...ska säga det till mig själv flera ggr imorgon och lördag=)....
  • 20081011

hgav: vilka underbara bilder!!!!vi väntar fortfarande med spänning på bliderna från vår fotograf, eftersom hon har det som hobby så tog det va 3 veckor......

• nossan

va det Jenny Berglund du hade?

20081011 skrev 2008-10-17 06:27:16 följande:
    hgav: vilka underbara bilder!!!!vi väntar fortfarande med spänning på bliderna från vår fotograf, eftersom hon har det som hobby så tog det va 3 veckor......
  • nossan

*morgonpigg igen* måste va att nu är det bara 1 daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kvar=) en av sönerna ska sjunga på 21:an kl 12 ska självklart dit, innan det ska jag iväg å träffa min svägerska å köpa brudpar till tårtan som baaaaaara måste ha just nu på fm, ska hinna träffa mina föräldrar, ska hinna köpa kaffeservetter, ska hinna köpa godis till barnen ska hinna påminna mannen om placeringskorten som han ska göra på jobbet, ska hinna hämta nycklar till lokalen ska hinna pynta den och köra över allt det vi ska ha....ska hinna med mig själv...gaaaaaaaaaaaaah.....några tips hur jag ska hinna me..*s*

• Stardusty

Nossan - känner igen mig totalt! Om tjugo min kommer min pappa hit och då ska vi köra över alla grejor till lokalen, sen ska det lagas ytterligare mat, sen ska jag bli klar med bordsplaceringen (fortfarande en person som krånglar in i det sista morr morr) sen är det ju dags att fixa sig själv ju! Raka ben, skrubba, hårinpackning, ansiktsmask, fotbad, ja här tar vi fram allt vi har

• nossan

Skönt att man inte är ensam om detta=) tur jag har dig=)
    Nu har jag iaf gjort klart det som skulle inhadlas det sista, nu ska jag bara hämta mannen, hämta hans frack, åka hem lasta bilen med alla saker ner till lokalen, ta med stryckbräda å stryckgärn för att strycka dukarna på plats, på med dukarna duka fram allt som skas, dekorera borden värmeljusen på plats i glashållarna som jag har miljoner av känns det som, blåsa ballonger, sätta ihop förstärkaren med dessa saker som d ska sitta ihopkopplad med...hm...överlåter det till mannen, in med allt i kylen som ska vara där...ja jag kan göra listan lång...å sen

som du ska benen rakas sitta med inpackning...hahahahha....ja herregud skulle kunna skriva denna listan lång med allt som ska göras....

*snurrig*

Stardusty skrev 2008-10-17 13:14:11 följande:
    Nossan - känner igen mig totalt! Om tjugo min kommer min pappa hit och då ska vi köra över alla grejor till lokalen, sen ska det lagas ytterligare mat, sen ska jag bli klar med bordsplaceringen (fortfarande en person som krånglar in i det sista morr morr) sen är det ju dags att fixa sig själv ju! Raka ben, skrubba, hårinpackning, ansiktsmask, fotbad, ja här tar vi fram allt vi har
  • mct

Lycka till alla ni som ska gifta er idag (18/10)!

• 20081011

Nossan:nej min fotograf hette Sofia Hållander! Super duktig!!

Hoppas ni alla brudar i kväll har er livs bästa kväll!!!

Svar på tråden oktober -ny tråd