• Mrs Fr
    Äldre 9 Oct 19:32
    7765 visningar
    61 svar
    61
    7765

    oktober -ny tråd

    Några av oss är redan gifta, och några väntar ännu. Här är i alla fall en ny tråd där vi kan fortsätta babbla.

  • Svar på tråden oktober -ny tråd
  • 200810­11
    Äldre 10 Oct 07:53
    #1

    då inviger jag den nya tråden......

    är fortfarande cool lugn och det kan jag inte fatta...man bockar av allt på listan och så men nerverna verkar inte infinna sig...kanske skönt men man vill ju ändå känna lite nervositet!hur känner ni andra er??

  • mct
    Äldre 10 Oct 15:17
    #2

    Då så har jag varit gift i 5 dagar =) Känns helt underbart!

    Hur går det för er som ska gifta er nu på lördag? Är ni nervösa? Lycka till!

  • oktobe­r18
    Äldre 10 Oct 15:21
    #3

    Pendlar mellan hellugn och stressad. Det är skönt när man bockar av saker på listan men så kommer man på något mer som ska göras...

    Börjar också känna en liten nervositet inför vigseln, hur vi kommer att reagera när porten slås upp och vi går in tillsammans och ser alla vänner och får höra all musik som vi valt. Oj, oj!

    Trevlig helg till er alla och särskilt till 11 oktoberparen, ha en underbar dag!

  • Carina­oThomm­y
    Äldre 10 Oct 15:37
    #4

    Vi gifte oss den 4:e oktober och det var en underbar dag... lite stressad morgon men sen så fort jag satte mig hos frisören var det bara ren njutning resten av dagen :0)Och det känns helt underbart att vara fru Karlsson , även om jag saknar min make som var tvungen att åka iväg på ett jobb några dagar denna vecka men nu är han på väg hem igen :0))

    Lycka till ni som har den undrebara dagen framför er , njut och ta vara på varandra

  • Stardu­sty
    Äldre 10 Oct 18:09
    #5

    Såg i förra tråden att ngn bad om råd ang. en "tryckar"-låt på engelska. Kan ju tipsa om "vår" låt; "No one" med Alicia Keys

  • Mrs Fr
    Äldre 12 Oct 11:09
    #6

    Vi dansade vals som sen övergick i The Luckiest med Ben Folds. Gick som en dans!

  • 200810­11
    Äldre 12 Oct 20:56
    #7

    sådär ja då var man Fru Borg....oj oj oj vilken UNDERBAR dag vi hade!!!Alla förväntningar infriades!!

  • Oktobe­r08
    Äldre 13 Oct 11:25
    #8

    På lördag är den vår tur.... jag kan inte fatta det!! Börjar bli lite nervös nu. :)

  • Stardu­sty
    Äldre 13 Oct 13:32
    #9

    Ja gud ja, på lördag smäller det... Var hos sömmerskan idag och lämnade in min klänning, sen imorrn ska jag iväg och fixa naglar, ögonbryn, klippa mig m.m... Gah!

  • hgav
    Äldre 13 Oct 20:05
    #10

    Slutligen gifta. Vi hade en fantastisk ceremoni och fest i Fjärilshuset den 11 oktober, trots att vår 16 månaders dotter inte alls var samarbetsvillig (gallskrek hela tiden)så var det fantastiskt . Hon fick åka hem ganska snabbt...

Svar på tråden oktober -ny tråd