• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • FruTez

Carma: Funderade på en sak, hur tusan har du gjort för att få så fina bilder vid sidan av texten i båda dina bloggar?? Jag hittar bara några tråkiga mallar på blogger...

• Carma07

Tezz: Menar du bakgrunden? Klicka på den lilla rutan högst upp till vänster på någon av mina bloggar. Där finns massvis av gratis bakgrunder att välja mellan.

• Bauti

Hej

Kom just hem. en LÅÅÅNG dag idag. Alla vill vara fina till nyår.

Carma: Jag kan inte komma in till blogg längre. Det står att den är borttagen

Tez: Japp den 1:a är det. Det gäller att vara först ut

• Carma07

Bauti: Vad konstigt. Det fungerar fortfarande bra hos mig. Jag mailar över adresserna till dig igen om det har blivit något fel där.

Jobbigt med långa dagar, men kul ändå att det är lite fart på affärerna. Du ska ju ändå snart på semester. (Inte alls avis )

• Bauti

Carma: Nu funkar det igen!?!?
    Kanske skit bakom spakarna

Dax att gå till jobbet igen!

Ses Sen

• FruTez

*vinkar av bauti*

Sista arbetsdagen, sedan ska jag inte jobba förrän nästa år igen!!

• Ab fab

Semester idag igen. Men skall jobba lite hemifrån innan det blir bio ikväll- Duchess eller Australia

• Linum

Australia var verkligen att rekommendera. Lite lång kanske, men klart sevärd och framför allt tänkvärd. Hugh Jackman är ju en riktig goding *slickar mig runt munnen*.

• FruTez

Linum: hihi, ja han e en biff att sätta tänderna i! *fnisasr*

Hur är det med Linumtösen då? Går det bra med ryggen, alles gut?

• Linum

Alles Gut! Äntligen hemma igen. Skåne är fint - ibland...

Nu väntar nyår och en trevlig supé hos några vänner. Ska leta upp the nyårsblåsa först bara. Undrar var man hittar den...

Hoppas att ni allihop mår bra!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar