• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • FruTez

Linum: Du är superduktig!! Wow!

Blir det förresten någon fika under mellandagarna?

• Carma07

Linum: Tänkte lilla N kunde få börja med julbordet. Du är helt suverän, vilka rim.

Idag blir det sista julruschen och sedan uppesittarkväll.

• Ab fab

Underbara Linum. Hoppar jämfota av lycka.

jag har jobbat o min nya dator har fått fnatt. kan inte vara inloggad på jobbet samtidigt som BT- idioti! Men nu har jag slutat jobba

• Frujj

Hej
    Håller på och julpyntar lite, (sen som vanligt..) upptäckte att det varit möss i lådorna på vinden!! Blääääääääääääää fick slänga en massa julpynt, usch!!!!!!!!!!!

• Ab fab

möss som inte ser ut som dem som syr i Disney på julafton kan man vara utan

Julpyntade igår. Idag har jag ´jobbat lite, gjort senap, plockat undan o tagit det lugnt. Nu blir det fika på byn innan svärföräldrarna kommer

• Carma07

Frujj: Usch, vad tråkigt med julpyntet. Möss kan vara söta, men inte bland ens saker.

Håller på med lite julgodis i sista stund. Ska fota lite julklappar jag knåpat ihop också i sista stund medan solen lyser. SOLEN LYSER!! Helt otroligt. Dagsljus!!!

Ska snart iväg på en liten shoppingrunda. Hoppas på att de flesta folket har gett upp framåt eftermiddagen och vill och greja istället. Det är iaf min erfarenhet från mina år affär och hoppas på att folk fortfarande fungerar så.

• Frujj

Nä möss är jag gärna utan, blärk!
    Blir så himla äcklig oxå när man upptäcker så där bara "OJ!" att det har vart nån på besök i en låda man just håller på o gräver i. Kan säga att det blir väldigt lite julpynt i år...

• Carma07

Frujj: Har du sett mitt mail ang barnklädesshopping? Om det är något du är intresserad av?

• Nibla

Hej hej!

Har idag hunnit med att städa köket, duka bordet till inför morgondagen, varit med Doris till veterinären för att ta bort stygnen, handlat clementiner och vörtbröd, tankat bilen.
    Just det, har även bytt två bajjblöjor och ammat.

Nu snart ska jag packa ihop oss och sticka till svärföräldrarna på uppesittarkväll med Binoglotto.

Tusen tack för rimmet, Linum! *stående ovationer*

• Frujj

Carma: Ja just det ja jag fick mailet och har glömt svara *snurrig*
    Tack för erbjudandet men jag hoppar nog över att handla nåt där just nu. Fanns jättemycket fint men vi har määääääääängder med kläder och prylar från W

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar