Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
*fnissar*
ser framför mig hur Nibla kommer med Lilla L i bärsele och en skottkärra framför sig full med mjöl, mandel, frukt och julgott
Ja ska man leva upp till Bree van der Kamp så *fnissar med glimten i ögat*
Frujj, menade så klart BARNvakt, inte att E skulle vakta en bana....
Hej tjejer!
Linum: Krya på dig!!
Nibla: Det låter ju jättekonstigt att de bara skulle "glömma" att bjuda dig?? Undrar varför de gör en sån konstig sak?? Vem var det som höll i knytkalaset? Är det kanske värt att lägga ner tid att ta reda på vad som hänt? Annars är det ju faktiskt deras förlust att de inte fick spendera tid med en sån pärla som du!
Frujj: Mums! fudge!
Det får ju bli en skottkärra julpyntad med blinkande lampor
Tez, jag har mailat en av kollegorna och uttryckt att jag blev besviken och undrade hur resonemanget gått.....får se om hon svarar!
Detta var alltså ingen tilställning anordnad av Volvo utan en privat bland kollegorna. Hade det varit Volvo och man inte blivit inbjuden är det en sak i dessa bråda tider.......
Linum,
Ska hämta skottkärran ur garaget!
det verkar som de inte tänkt Nibla. förstår om det varit Volvo som annordnat eller om inga barnlediga var med men det är ser ju dumt ut. bra att kolla med en kollega så man inte låter det gnaga på en
4 kulor gick sönder igår. 2 av dem var helt nya, jättestora och dyra... *muttrar*
Ser fram emot kvällens omgång av På Spåret. Veckans favoritprogram!
idag är det ju min favvi- Peter A.
Nibla: Bra att du mailat. Jag tycker att en sån sak har man rätt att få besked om!
Nån som har bra tips på nån feelgoodfilm i stil med The Holiday och Love Actually? Nån som passar bra till jul?
Just like heaven
The Holiday är ju annars en typisk julfilm.