Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Stackare - hoppas ni piggar på er alla till jul.
jag har en antijobbdag. Smet i väg 10 för vaxning, 12 har jag massör o 14 julfika. Skall nog inte jobba mer
AB: Låter som en trevlig dag
Jag ska egentligen iväg på ett möte i eftermiddag om ett projekt jag ska vara med i, vet inte om jag orkar åka iväg, så typiskt för jag var sjuk förra gången oxå,eller inte jag utan W den gången. KÄnns pinsamt att ringa o säga att "ja jagär sjuk igen!"
Å andra sidan vill väl de inte ha mina bacillusker så här lagom till jul
ja det gör att man orkar med de sista trista delarna- som att räkna om valutor...brrr så trist eller skriva brev till tykna Tyskar
Ja man får ha lite såna där guldkorn som gör att man orkar
Usch Frujj, det går ju åt fel håll. Krya på dig. Hoppas ni alla är friska till jul iaf.
Ab: Vilken härlig dag du har planerat.
Vill ha er input om en sak.
Var idag hemma hos en kollega från Volvo som varit mammaledig sen i april. Hon berättade att de på avdelningen hade haft julknytkalas hemma hos en annan kollega igår. Mammalediga kollegan hade i tisdags pratat med en annan kollega och frågat om jag skulle dit varpå kollegan sa att det skulle jag inte. Då trodde mammalediga kollegan att jag inte kunde, alltså inte att jag inte var bjuden.
Jag har jobbat där i över ett år på den avdelningen, varav 8 månader detta året och så bjuder de inte ens in mig. Jag vet att jag bara är konsult, men kollegorna har hela tiden markerat att de ser mig som "en av dem" och inte en konsult så det är därför jag blir lite konfunderad över varför jag inte var bjuden. Jag menar, mammalediga kollegan och en annan konsult var bjuden.
Känner mig faktiskt lite besviken och ledsen.......I synnerhet när jag var där och fikade i förra veckan. Då sa de inte ett ord om detta......
Linum=krasslig... Jäkligt olämpligt eftersom jag har snormycket att göra på jobbet... Måste jobba hela helgen och måndag/tisdag. Blä.
Nästa vecka får vi vår nya bil! Då kan jag och Nibla köra på kapp med våra Passater
Gösta har precis vält vår julgran. Puckokatten hoppade 1,5 m rakt upp i luften och slog till en julgranskula. På vägen ner passade han på att dra med sig granen. Vatten på hela parketten och en del stavar i golvet reste sig. Snyggt! Det är ju inte så att den delen av golvet syna hela tiden heller... *morrar* Han satt under sängen i 20 minuter och skämdes rätt bra.
Hoppas att ni andra mår bra! Saknar er!!!
Jaha. Då var man sjuk då. Fast jag jobbar hemifrån eftersom jag inte har tid att vara sjuk just nu.
Är det någon här?
I´m here! Jag är däbbt i däsad!
Jag har en beslöjad och ovanligt sexig basröst. Synd att M åkte till jobbet Fast feber, ont i kroppen och hosta kanske inte är så himla sexigt, om jag tänker efter...