Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nivån på mina rim är inte riktigt lika hög som Linumsexpertisnivå! *skrattar*
där måsarna skrattar sig hesa
Ab: Min franska är på nivå NOLL.. har läst franska i tre år men vi satt med hörlurar på oss och lyssnade på Tv5 - lärarens favvokanal (det var ju en fransk kanal förr om ni kommer ihåg) Vi lyssnade på sportreferat och nyheterna som handlade om Gazaremsan i Israel... jag ville lära mig hur man säger tex "var är tunnelbanan" och "vad kostar den" men våran lärare hade tydligen andra intressen...
skit oxå en tvååring på en bobbycar är ingen bra kombination ihop med en bebis på en filt på govet...
Oj, blev lillebo överkörd?
Abb: "där måsarna skrattar sig hesa" Magaluff? *skratt*
jag har ju lite mer erfarenhet- ett år i Frankrike o ett år i Tunisien. Men det var sååå länge sedan
ab: har man väl lärt sig så finns det kvar nånstans.. fast jag lärde mig.. ingenting.. haha
Tezz ja lillebos hand blev nästan överkörd...
Nån som har ett bra och lätt recept på en fördrink?
Vi ska ha gäster på nyårsafton och jag tänkte det kunde vara kul med nått smarrigt att smutta på när de kommer. Tänkte göra nått lätt tilltugg, så behöver man inte slänga sig vid matbordet med detsamma.
Hej på er!
Har idag haft Carma och miss N på besök. Blev mycket snack om bajs, bröst, förlossning och sömn. Sånt som helt plötsligt är jätteintressant! Hahah!
Ang det där med OSA. Vi hade OSA i söndags till vårt dop. Alla utom två hade svarat. N's farbror ringde i lördags och den konversationen gick så här:
(De som bor i det hushållet är farbrorn, hans fru och N's kusin. Frun har sen tidigare en son som är gift och är 36 bast)
Farbror: Hej, vi kommer till dopet!
N: Vad kul!
F: Fast Anders och Lotta är ju i London så det blir bara vi tre.
N: Ok
Hallå!?!?!??! Hade vi velat bjuda med Anders och Lotta hade vi ju skickat en separat inbjudan till dem. Va fan tror folk?
Detta är för övrigt samma person som åker på julmiddag hos N's farmor och glider med på sin morsas blomma eller present. De tar aldrig med sig nåt eget. Killen är 36 år!!!!
Var bara tvungen att spy lite galla över honom......
Godkväll
Tack Nibla och lilla L för fika och en trevlig dag. Och tack för lånet av tröjan när lilltjejen bajsat och säcklat upp alla sina egna.
Efter besöket hos Nibla åkte vi iväg och hälsade på ett par vänner och deras lille ettåring. Antar att vi kommer att vara trötta imorgon.
Idag har vi budat på en auktion med åtta par gardiner. Det är Armstrongs vid Niblas (och Abbes) torg som har gått i konkurs och har haft auktion på nätet. Som det såg ut på bilden så skulle vi kunna byta gardiner i tre rum och kunna sälja två par. Reservationspriset är dock inte uppnått så vi får väl veta imorgon om de godtar vårt högsta pris.