• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • 10 06 06

Mysifer: Du får gärna lägga till mig i listan, som du kanske förstår så är det 6 juni 2010 som gäller. Bor i Söderköping

• Fenixx

10 06 06 skrev 2008-09-25 21:11:59 följande:

Mysifer: Du får gärna lägga till mig i listan, som du kanske förstår så är det 6 juni 2010 som gäller. Bor i Söderköping
    mysifer är bortrest i helgen så därför hon kanske inte svarar med en gång. det dumma med bröllopstorget och familjeliv är att man inte kan ändra utan bara göra tillägg. men annars så läggs du in vid nästa trådbyte.
  • MissMijah

gomorron flickor

gissa vem som är uppe med tuppen för att tvätta.

wiiee idag ska vi åka och titta på festlokalen.

• MissMijah

Min bästa killkompis sa igår att han gärna kan vara dj på festen utan betalning. vi får bara betala för sakerna vi ev. måste hyra.

asbra ju!

• paradisfågel

Hejsan mina änglar!
    Nu har jag lämnat in datorn på lagning.. Men kommer nog dröja innan jag får tillbaka den Följdaktligen kan jag inte vara här inne lika mycket.. Har lagt in semester några dagar i nästa vecka..

Ska försöka läsa ikapp lite nu

• paradisfågel

pandis, när de gäller manschettknappar så finns de en rolig sida med massor av sådana www.cufflinks.com

Har hittat flera där som jag gillade..

• pandis81

God morgorn tjejer.
    Jag var uppe med tuppen men för att åka till arbetet. Idag var vi alla tre väldigt trötta vi var ju på hockey igår och så packade jag ner lite saker eftersom vi åker direkt efter jobbet idag. Så innan jag var i säng så var kl över tolv. Och så upp strax efter halv sju.

Men men det var väldigt trevligt igår i alla fall. Och ameena var jätte duktig och tycker att det är lika kul varje gång. Jag visade sidorna som jag har fått om manschettknapparna. Och Robin ville kolla på dom och se vad han hittar. Men jag tror han har bestämt sig. men jag ska visa honom även denna sida paradisfågel.
    Trist med datorn. Men det är sånt som händer ibland. Inget att rå för.

Så vad händer annars idag då??
    Har haft en hel del jobb att göra och har fortfarande. Men nu ska jag jobba vidare. Kommer in snart igen.

• pandis81

Förrut har jag haft en mapp med alla papper och tips som jag dra ut men nu har jag gjort mig en bröllops pärm där jag ska sätta in allt och så har jag gjort lite flikar så att jag kan hålla allt för sig.
    *gästlista
    *Mat/fest
    *brud
    *brudgum
    *tärnor
    *bestman
    *trycksaker

• kenttjej

Imorn ska vi iväg o titta på en eventuell festlokal! Wiii! Var o kollade på ett annat ställe för några veckor sen o det var sååå bra, jag hade kunnat boka på studs. Men var tvungen o hejda mig själv lite, man kan väl inte bara boka första bästa ställe eller? Så nu ska vi titta på några fler ställen, det kan ju finnas nån ännu finare lokal.

Hittills har vi varit på Tofta herrgård o kollat, det var heeelt underbart o personalen var urtrevlig! Imorn ska vi till Skansen kronan o kolla, personalen var rätt tråkiga på gränsen till otrevliga i tfn... Så första intrycket var inte särskilt trevligt. Nästa vecka ska vi höra med Älvsborgs fästning om att få komma på visning, de var i alla fall väldigt trevliga o tillmötesgående när jag kontaktade dem.

E de nån som vet nån mer festlokal i GBGs trakten som skulle kunna va intressant? Vi vill ha nåt lite speciellt, gärna med lite historia.

• paradisfågel

Pandis, haha okay, kan tänka mig att alla här inne kommer ha hunnit samla ihop en hel del innan de e dags

Kenttjej, maritiman?

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4