• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • pandis81

vi är i dagsläget ca 50 st med några barn också.

Så hur har ni det så här på en fredags förmiddag då??
    Här är det bara bra, sovit gott och ameena har sovit hela natten i sin säng. Väckte henne strax innan sju.

Idag så är det jobb som gäller sen styr vi bilen mot Karlstad. Ska hälsa på vänner och gå på hockey ska bli super trevligt. Så då återkommer jag på söndag el måndag. Och berättar hur dagen har varit. Men jag finns kvar här till kvart i tre ungefär.

• paradisfågel

Här regnar de för fullt.. Sitter på jobbet fram till halv ett.. sen ska jag vaccinera mig i eftermiddag mot livmoderhalscancer.. usch, tycker inte alls om sprutor!

idag kommer hubben hem

låter mysigt med hockey pandis

• pandis81

Ja det ska bli mysigt..
    Ser på klockan att du gick från jobbet för dryga timmen sen.
    Hoppas att det gick bra att vaccinera sig.
    Gillar inte heller sprutor men att vara sjuk när man var gravid så vart man lite vanare vid alla 20 sprutor per dygn som man skulle ta, det var allt från sprutor för barnens lugnor till blodprov och sprutor för mig så jag ska må bättre. Så det var en hel del.

Ha en trevlig helg.

paradisfågel skrev 2008-11-14 11:24:08 följande:
    Här regnar de för fullt.. Sitter på jobbet fram till halv ett.. sen ska jag vaccinera mig i eftermiddag mot livmoderhalscancer.. usch, tycker inte alls om sprutor!idag kommer hubben hem låter mysigt med hockey pandis
  • MissMijah

Hej alla goa tjejer!

Här är det förkylt. Hoppas att ni alal får en bra helg. Jag kommer nog inte att synas här så mkt. Vi ska shoppa en del till bröllopet i helgen, så jag ska ta bilder och berätta sen

kram på er

• paradisfågel

Pandis, tack vaccineringen gick bra.. e fortfarande väldigt öm i armen men hoppas att de ska släppa under dagen.. sköterskan som gav mig sprutan var väldigt snäll o sa inte ifrån före att "nu sticker jag" som jag bett henne att inte göra.. gjorde mer ont än att pierca mig :-S nu e de bara två sådana sprutor kvar..

mijah, va härligt

ha en trevlig helg allihopa! nu ska vi göra oss klara att bege oss till skidshoppen o kolla om vi hittar nånting vid utförsäljningen där..

• MissMijah

Hej hej!

Hoppas ni har en bra helg. Igår var vi på IKEA och shoppade glasvaser, svarta stenar och lite annat till bröllopet. Idag ska jag se om silversanden finns kvar. Så ska jag testa och ser hur det kommer se ut.
    Igår hämtade jag ut min brudväska med. Men så fatatdes det en strasssten på såklart! Min vanliga tur!! *morr* så nu måste man hålla på att returnera och ha sig.

kramar

• JBB

Ååh jag sitter och tänker på ekonomin, känns lite trasligt med den punkten just nu, så mycket man ska hinna med, räkningar, fotografier ( skol och ett-års kort) och vi ska även åka till ullared denna månad.
    Och så dyker den upp så där som en blixt från skyn, jag hittade äntligen min drömklänning men jag vet inte om jag har råd att köpa den denna månad, jag väntar på att tiden ska gå snabbare och jag äntligen får reda på om jag kan kan köpa den. åh vad det är jobbigt nu

Hur är det med er andra?

• pandis81

hejsan

ååå vad roligt att ni hittade så mycket på ikea. Köpte ni panelgardinerna också till dukar???
    Trist att det saknades en sten på väskan.
    Hoppas att reklamationen går smärt fritt.

MissMijah skrev 2008-11-16 11:46:33 följande:
    Hej hej! Hoppas ni har en bra helg. Igår var vi på IKEA och shoppade glasvaser, svarta stenar och lite annat till bröllopet. Idag ska jag se om silversanden finns kvar. Så ska jag testa och ser hur det kommer se ut.Igår hämtade jag ut min brudväska med. Men så fatatdes det en strasssten på såklart! Min vanliga tur!! *morr* så nu måste man hålla på att returnera och ha sig.kramar
  • pandis81

Jag sitter och tänker på hur mycket allt kommer att gå på.. försöker räkna om budgetten och se vad jag hamnar på.

Vill beställa ringarna men vet inte riktigt hur mycket man kommer gå ner till så jag tror dom kommer att bli förstora när vi väl ska ha dom.
    Är under 75 kg nu och det har jag inte varit på länge. Så nu hoppas jag att jag är påväg ner lite till

JBB skrev 2008-11-17 10:43:05 följande:
    Ååh jag sitter och tänker på ekonomin, känns lite trasligt med den punkten just nu, så mycket man ska hinna med, räkningar, fotografier ( skol och ett-års kort) och vi ska även åka till ullared denna månad. Och så dyker den upp så där som en blixt från skyn, jag hittade äntligen min drömklänning men jag vet inte om jag har råd att köpa den denna månad, jag väntar på att tiden ska gå snabbare och jag äntligen får reda på om jag kan kan köpa den. åh vad det är jobbigt nu Hur är det med er andra?
  • MissMijah

pndis: vad duktig du är med viktnedgången! jag tog tag i det idag. fast är fortfarande så förkyld att jag inte kan träna (jä*la virusskit som inte vill ge sig!!!) men nu kör jag lite måltidsersättning mestadels i någon vecka. jag behöver en sådan spark i baken för att komma någonstans. har svårt att köra på halvfart. tyvärr

nej vi köpte inte dem på IKEA, de var i princip genomskinliga och inte alls fina. men vi tittade på dem . har beställt från jotex nu. .-)

jag mailade om väskan igårkväll, men har ännu inte fått något svar.

Fick hem bokningsbekräftelse på limon idag.
    och igår beställde jag mina brudskor från usa

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4