• Nalle Puh 40

Hur gammal var du när ni fick ert första barn?

Ibland när man känns det som det bara är jag i hela världen som inte har barn och längtan är stor...

Hur gammal var du när ni fick ert första barn?

• Svar på tråden Hur gammal var du när ni fick ert första barn?
  • passionsblomman
    esset50 skrev 2008-10-19 15:20:20 följande:
    Yes, och till skillnad från mig, som spydde varje dag, så mår hon som en prinsessa Babyn kommer till Valborg.
    Oiii vad jättekul!!! Åh vad spännande!
  • skogstrollet89

Jag fick barn nu den 30:e Juni, och fyllde 19 denna månad, och det blir bröllop på alla hjärtans dag :)

• esset50
    passionsblomman skrev 2008-10-19 15:45:05 följande:
    Oiii vad jättekul!!! Åh vad spännande!
    O mycket enklare... Att man inte tänkte på det på en gång
  • Aleta
    skogstrollet89 skrev 2008-10-19 16:31:37 följande:
    Jag fick barn nu den 30:e Juni, och fyllde 19 denna månad, och det blir bröllop på alla hjärtans dag :)
    Trippelgrattis!
  • slottsbröllop2010

Känner igen en hel del..
    Blev gravid som 19 åring men samma dag som jag gick in i v. 23 så födde jag en liten flicka som inte var stark nog att överleva. Har aldrig varit så förkrossad, men vi bestämde oss för att försöka igen och efter ett år och tre dagar så blev vi föräldrar till en underbar tjej som nu fyllt ett år.

Dessutom är jag gravid igen och är beräknad till april mitt tredje (andra) kommer födas strax innan jag blir 23.

garage änka skrev 2008-09-29 20:37:41 följande:

Jag var 22 när jag skulle ha blivit mamma för fösta gången. Men under ultraljudet så visade det sig att pojken inte hade utvecklats som han skulle och saknade i princip hela hjärnan. Så det var ett under att jag inte fått missfall tidigare. Så det var som inte så mycket att fundera på vad som skulle ske. Var då tvungen att framkalla ett missfall - det vill jag aldrig göra igen.Sedan när jag blev berikad för andra gången var jag 23 och fick då två på samma gång. Men det var jobbiga månader där i mellan. Sex varje dag, och till slut var det bara som framtvingat för att man kanske skulle kunna bli gravid.Under graviditeten hade vi knappt sex för vi var sååå less på det...=)
  • MSW

Min son blir 8 veckor på onsdag! och igår var jag 23,5 (har aldrig förstått varför man slutar räknar halva år.. )
    Maken och jag träffades när vi var 16 resp 18 och gifte oss ganska exakt ett år innan sonen föddes!

Esset: Grattis!
    Min mormor var 17-18 när hon fick mamma och mamma följde trenden med att få barn ung så mormor var bara 36 när min syster föddes!

• CamillaMarcus

Min första sin fick jag när jag var 24 år och min andra när jag var 26 år. Jag och min m2b blev tillsammans när vi var 19 år.

• esset50

Min tjej kommer vara 21 när hon får sin första.

Svar på tråden Hur gammal var du när ni fick ert första barn?