Hur gammal var du när ni fick ert första barn?
Ibland när man känns det som det bara är jag i hela världen som inte har barn och längtan är stor...
Ibland när man känns det som det bara är jag i hela världen som inte har barn och längtan är stor...
Jag fick barn nu den 30:e Juni, och fyllde 19 denna månad, och det blir bröllop på alla hjärtans dag :)
Tack :)
Känner igen en hel del..
Blev gravid som 19 åring men samma dag som jag gick in i v. 23 så födde jag en liten flicka som inte var stark nog att överleva. Har aldrig varit så förkrossad, men vi bestämde oss för att försöka igen och efter ett år och tre dagar så blev vi föräldrar till en underbar tjej som nu fyllt ett år.
Dessutom är jag gravid igen och är beräknad till april mitt tredje (andra) kommer födas strax innan jag blir 23.
garage änka skrev 2008-09-29 20:37:41 följande:
Min son blir 8 veckor på onsdag! och igår var jag 23,5 (har aldrig förstått varför man slutar räknar halva år.. )
Maken och jag träffades när vi var 16 resp 18 och gifte oss ganska exakt ett år innan sonen föddes!
Esset: Grattis!
Min mormor var 17-18 när hon fick mamma och mamma följde trenden med att få barn ung så mormor var bara 36 när min syster föddes!
Min första sin fick jag när jag var 24 år och min andra när jag var 26 år. Jag och min m2b blev tillsammans när vi var 19 år.
Jag var 21 år.
Min tjej kommer vara 21 när hon får sin första.