Anja 19 juli 2008 skrev 2008-11-14 12:04:09 följande:
Tittar bara in lite snabbt innan jag ger mig iväg för att jobba hela helgen.Hinner ju aldrig hänga här mer... (händer ju inte så mycket i vår tråd nu för tiden heller )Anne hur är det med dig vännen... Fick tillbaka min klänning från kemtvätt, visade sig att den var HELT REN men att sömmarna på ena sidan av klänningen, de sömmar som skapar själva "puffarna" i på klänningens övre del, hade rasat så kemtvätten fick skicka den till sömmerskan. Där är den klar nu och jag ska inspektera den på måndag och se om den ser ut som "den ska" den 28:e säljs den till en annan lycklig blivande brud. Känns vemodigt men jättekul samtidigt! Ska bli så kul att se en annan brud i den. Shit vad jag älskar den klänningen Vad händer hos er annars?Fler gravida? En väninna fick igår reda på att bebisen hon väntar (som hon var HELT övertygad om var en flicka) är en pojke. Hon var helt förvirrad och fick börja tänka på en helt ny bebis. Sånt där är ju faktiskt förvirrande. Tänk vad man kan ställa till det för sig själv ibland genom att låsa sig i vissa tankebanor. Har precis sett ett nytt avsnitt av greys och ååååhhhh längtar såklart redan till nästa vecka.Tja, det var väl allt som hänt i mitt liv på sistone...Fick en bra lön den här månaden, underbart! Så det känns nästan värt det att ALDRIG vara hemma Nä, det känns INTE värt det. Det kan bara inte vara meingen att vi människor ska jobba 100%, så här många timmar av varje dag, i våra liv, när vi har barn, som borde vara det viktigaste och som vi borde få träffa mer än bara någon timme innan de ska lägga sig på kvällen. Undrar ibland var människan har skapat åt sig själv. För det är INTE så här vi är ämnade att tillbringa tiden, det är jag helt övertygad om.Sex timmars arbetsdag med full lön (allra mest 6 timmar)... Go go go go säger jag.Massor av kramar till er alla... Hoppas att vi kan klämma in en liten träff snart Vore super!jag är ledig från den 19 dec till den 25 dec. Kanske en liten fika på stan någon av de dagarna (även om det är precis innan jul) kramarAnja
Håller med dig Anja...här händer det inte mkt!
Fullt förståeligt!!
Röstar osså på 6h arbetsdagar!!! O helst bara 3 dagar i veckan!!
En träff vore trevligt.....men jag avböjer

mellan 19-25 dec!!
Men kanske en träff i feb?!

*hihihi*
Hedebris: hoppas tentan gick bra
Anne: hoppas illamåendet gått över o att magen växer o att ni båda mår bra!
Jen82:

Hårt jobb med tackkort osså!
Gabbi: Var på Tokyo igår! Härligt ställe o människor! Började lugnt med ansiktsbehandling o frans o bryn färgning + plockning!
Ska ev boka in en brasse....men är lite feg!!!
Labbråttan: Hur har det gått med lgh letandet?