• anja1661

vinsajten.com???

hejhej!
    snubblade över en toppensida där jag tänkte handla all alkohol till vårt bröllop. www.vinsajten.se
    e det nån som handlat härifrån? hur funkade det?

för priserna e ju helt oslagbara!!!!

• Svar på tråden vinsajten.com???
  • anja1661

puff...
    verkligen INGEN som handlat här???????
    vill höra hur det funkat innan jag vågar beställa

• anja1661

nu har jag beställt iallafall. jag gjorde en testbeställning på 3600kr och nu har den hämtats upp av fraktbolaget som meddelade att vi kan hämta ut det om 4-9dagar i farsta!!!
    superbra!!!

jag kan skriva sen när vi hämtat ut allt om det e nån som undrar något!

• styrbord

Skriv gärna och berätta hur du tyckte allt fungerade när du fått leveransen, är jättenyfiken. Har varit inne och kikat på sajten men inte vågat handla än... Vad fick du betala i frakt?

• anja1661

jag handlade för 3600kr och frakten blev 670kr! vi kommer tjäna MASSOR på detta!!! (om vi nu får hem det)

• styrbord

ja, det är ju lite det man oroar sig för..att det ska fastna i tullen eller så...

• anja1661

jag mailade dem om det och fick till svar att de skickar ut ca 1500ordrar i veckan och inte ett enda fastnar i tullen!!
    den tyska skatten ingår i priserna och den svenska skatten får man själv som privat köpare meddela typ skattemyndigheterna om...

• anja1661

styrbord: när gifter ni er??
    vi gifter oss i maj så det e ingen brådska för oss.....men ville kolla om det funkar så man vet.....alla sprit köptes nu. det som ska köpas nästa vända blir öl, lite whiskey till och cider och typ alkoläsk.

• styrbord

Ok...Hur levereras det? Till dörren eller utlämningsställe?

• styrbord

Vi gifter oss inte förrän i augusti så jag är ute i extremt god tid...men precis som du, ville kolla om det funkar så man inte står där i sista minuten.

• Mumriks blivande fru

Ska bli väldigt spännande att höra hur det går

Svar på tråden vinsajten.com???