vinsajten.com???
hejhej!
snubblade över en toppensida där jag tänkte handla all alkohol till vårt bröllop. www.vinsajten.se
e det nån som handlat härifrån? hur funkade det?
för priserna e ju helt oslagbara!!!!
hejhej!
snubblade över en toppensida där jag tänkte handla all alkohol till vårt bröllop. www.vinsajten.se
e det nån som handlat härifrån? hur funkade det?
för priserna e ju helt oslagbara!!!!
man kan välja. antingen hämtar man det i spånga eller i farsta. eller så kan man få det hemkört men då kostar det en del extra.
vart bor ni?? om man lägger en beställning och sen väljer locadi som fraktbolag så kommer man direkt in till deras sida där du får välja hämtställe. där skriver man ju in sitt postnummer och får då reda på sina hämtalternativ.
men som sagt e det spånga, farsta eller hem som gäller för sthlm området...(vi bor i nynäshamn)
Jag bor en bit utanför Göteborg men jobbar i stan så jag kan nog hämta där. Hör gärna av dig med en "utvärdering" när hela köpet är klart!
will do!
vi har fått en fraktavisering så vår order borde komma fram till farsta om ca 4-6arbetsdagar!!!
hoppas detta funkar, jag skulle bli sååå glad!!
Jag väntar med spänning!
Vi kan ju rent praktiskt åka ner till Tyskland över en dag och handla, det har vi gjort förut. Men det blir ändå drygt hundra mil tur och retur och med tanke på dagens bensinpriser och den tid det tar hade det varit skönt att slippa...
Toppen om det finns ett överkomligt alternativ!
halloj!!
idag fick vi mailet!!! nu kan vi åka till farsta och hämta vår alkohol!!! sååå smidigt!
vi ska förhoppningsvis hämta det på fredag så efter det så skriver jag här igen om service, förpackning mm....
Följer med spänning, lycka till anja 1661!!!!
anja1661 - vad beställde du? Skulle vara kul att veta vad du fick för 3600? Funderar själv på att beställa champagenen därifrån...
lovar att lägga ut en lista på allt vi beställde denna gång! men orkar inte idag...
imorgon bitti hämtar vi ut det!!! ska bli sååå spännande!
jag orkar nog ändå...
detta får vi för 3600kr! har inte räkknat ut vad det skulle ha kostat på systemet men det ska ajg göra för skojs skull!
och nu vet vi ju att det funkar så då kommer jag beställa en omgång till sen med mera öl och cider och sånt. räknar på att den beställningen kommer bli ungefär lika stor som denna...
orkar inte skriva ut hela namnen på dem så om det e nån ni undrar över märke eller så så hojta till så kan ajg skriva det oxå. jag har bara tagit de stora kända märkena...då vet man ju vad man får! heheh
gin 3liter
whiskey 1 liter
absolut vodka 5liter
dooleys 2
kahlua 1liter
passoa 1liter
sourz apple 1liter
päron cognac 1liter
4kartonger vitt vin (6flaskor i varje)
carlsberg sort guld 2plattor
baccardi 2liter
jägermeister 1liter