• Anna  Sol

Är jag konstig?

I höst ska jag gifta mig. :) Och nu planeras min sambos svensexa för fullt. :) Att jag är med i planeringen beror på att jag ska lura i väg honom till ett ställe där hans kompisar ska hämta upp honom.

I vilket fall så hörde de lite med mig om vad jag trodde att min m2b skulle uppskatta, eller tycka vara kul. Mitt förslag var att de antingen skulle gå till en strippklubb eller hyra hem en strippa till killen där svensexan ska påbörjas. Sagt och gjort, det blev bestämt.

Nu har alla tjejer till de andra killarna ringt mig och typ skällt ut mig för att jag kom mde detta förslag. De tycker jag bör stoppa hela grejen. (som om jag kan det liksom) Och när de märker att jag verkligen inte bryr mig blir de ännu surare och nu tycker alla att jag är jordens mest konstiga blivande fru som kom på iden öht.

Är jag det?? Konstig??? Jag förstå rliksom inte varför folk upprörs så mycket. :/

• Svar på tråden Är jag konstig?
  • J D

Fast det var ju du som föreslog det, då får du väl vara beredd på reaktioner. Självklart bör det dock ta det med sina män också.

Anna Sol skrev 2008-08-29 15:03:04 följande:

Jo, det fattar jag ju. Men detta var ett förslag frånmin sida, inget jag tvingade dem att göra. Tjejerna bör i större utsträckning ta detta med sina män, inte med mig.
  • MarianneL

Jag hade tyckt det var obehagligt.

Men då är jag också en sån där "gammaldags" person som tycker att det är bra när sex är något privat mellan två människor som älskar varandra.

• förstagångsbrud

Anna Sol skrev 2008-08-29 15:03:55 följande:

J D skrev 2008-08-29 15:01:10 följande:
    Nu har han ju inte bett om detta...jag för övrigt ingen tvivel på hans värderingar och hans syn på kvinnor.
    Tjejerna kanske blir upprörda över dina värderingar?
  • MarianneL

och jag förstår att man inte har sex med en strippa, men det är det som anspelas på, det måste väl alla hålla med om.

• mmmalurk

håller med... varför göra en sån grej av det.. litar dom ej på sina män eller.

TRAMS.

• Gizmos
    mmmalurk skrev 2008-08-29 15:06:14 följande:
    håller med... varför göra en sån grej av det.. litar dom ej på sina män eller. TRAMS.
    Haha, precis vad jag tanker!!
  • J D

Men det kanske inte handlar om tilltro- det kanske handlar om att vissa har andra ideologiska värderingar?

mmmalurk skrev 2008-08-29 15:06:14 följande:
    håller med... varför göra en sån grej av det.. litar dom ej på sina män eller. TRAMS.
  • Gizmos

J D skrev 2008-08-29 15:07:28 följande:

Men det kanske inte handlar om tilltro- det kanske handlar om att vissa har andra ideologiska värderingar?
    Ja men da behover dom ju inte ga..... Dom har ju inte blivit tvingade.
  • Anna  Sol

J D skrev 2008-08-29 15:07:28 följande:

Det är inte vad det handlar om, de jag har pratat med vill helt enkelt inte att deras respektive ser andra kvinnor lättklädda...
  • trampetroll

Jag tycker att det är lite konstigt att bli svartsjuk på en strippa och själv har jag haft önskemål om en manlig strippa på min möhippa, tycker det skulle vara jättekul! Hihi! Så jag förstår faktiskt inte alls varför dina vänner känner sig obekväma, det är ju en kul och oseriös grej och har inget som helst att göra med ens förhållande i övrigt att göra

Svar på tråden Är jag konstig?