• västkusttös

Fler brudar i Vänersborgstrakten 2009?

Fler än jag som gifter sig nästa sommar? Vore så kul o höra vilken kyrka, lokal,florist ni väljer etc.

Hälsar en blivande fru

• Svar på tråden Fler brudar i Vänersborgstrakten 2009?
  • Myrmor

Här var det tyst.. hur går det för er allihop?

• Fåret och Kocken

åh jag jobbar och jobbar känns det som. Vad kul att gå på ben massa bröllop nu. Då kan man få mycket inspiration.

Vet inte riktigt vad tårtan kostar på Nordfeldts. Vi hoppas på lite rabatt då svägerskan jobbar där, men det är ju inte säkert. Hon är ju redan gift så de vet ju att det inte är till henne.

Frisör funderar jag på Saga salongen- Har dock fått tips på ett ställe i trollhättan. Vet dock inte hur jag ska göra. Tänkte klippa mig hos någion av dem för att känna av frisören lite. har lite speciellt hår.. Det är tyvärr inte alla frisörer som klarar av det.

Du då? Har du några tankar??

• Myrmor

Min svägerska har rekommenderat fåfängan i trillhättan, hon gifte sig 06 och var jättenöjd med dem. Vet du vad saga tar betalt?

Fåret och Kocken skrev 2008-08-28 08:53:37 följande:

åh jag jobbar och jobbar känns det som. Vad kul att gå på ben massa bröllop nu. Då kan man få mycket inspiration. Vet inte riktigt vad tårtan kostar på Nordfeldts. Vi hoppas på lite rabatt då svägerskan jobbar där, men det är ju inte säkert. Hon är ju redan gift så de vet ju att det inte är till henne. Frisör funderar jag på Saga salongen- Har dock fått tips på ett ställe i trollhättan. Vet dock inte hur jag ska göra. Tänkte klippa mig hos någion av dem för att känna av frisören lite. har lite speciellt hår.. Det är tyvärr inte alla frisörer som klarar av det. Du då? Har du några tankar??
  • Fenixx

hoppar jag in igen.
    När jag kollade runt lite så blev jag även tipsad om Kristine på Hårfint i vänersborg. där kan man få både friyr och makeup.

men har inte varit där själv.(då vårat blir i en annan stad nu)
    men kanske värt att kolla upp med.

• Fåret och Kocken

ja verkligen. Tror att saga är ganska dyrt..

Känns ju rätt praktiskt om man kan få både make up och frisyr på samma ställe. Sparar tid iallafall. Make up store kan man ju sminka sig hos också. En kompis kompis... jaja var där till sitt bröllop och hon var jätte nöjd. Tror att det kostade 459:-. Om man ville ha en provsminkning kostade det lika mycket..
    Men hörde att man fick produkter för det priset också. Då kan det ju vara värt men jag vet inte. Tycker att det är mycket pengar.

• Myrmor

Har själv aldrig blivit nöjd när jag blivit sminkad så jag tror jag helst gör det själv. Kommer ha ett hotellrum på herne där jag byter om innan så jag vill bara ha själva håret fixat... Verkar stört omöjligt dock

• Fåret och Kocken

Ska ni bo i bröllopssviten på herne??

• Myrmor

Ja vi planerar att göra det i alla fall!

Fåret och Kocken skrev 2008-08-28 18:22:29 följande:

Ska ni bo i bröllopssviten på herne??
  • Fåret och Kocken

ok. Har ni varit och tittat på den?

Svar på tråden Fler brudar i Vänersborgstrakten 2009?