• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Sanfor

Nu är jag tröööööööööööööööööööööött..

Har pysslat massor idag..

Nästan gjort klart vigsel/festprogram

Gjort en preliminär bordsplacering

Löst problemet med dukar (Insåg att köpa 30 lakan (2 per bord, eftersom tyget troligen är för tunt för bara ett lager) skulle bli hälften så dyrt som att köpa pappersduk med tygkänsla)

Gjort 5 servettringar. Bara 6 kvar. Kommer att totalt ha gjort 50 helt unika servettringar som folk, om de vill, får ta med sig hem som minne av bröllopet.

Imorgon kommer hela mina familj för att gå igenom bröllopsplaneringen och försöka lösa de knutar som är kvar att lösa.

PUHH!! Nu hoppa in och få en välbehövlig dusch!

• sandybee

Precis kommit hem från min möhippa .... otroligt roligt!
    Vilka fantastiska väninnor man har! Och vilket helt otroligt bra kidnappning! ... skriver mer imorgon när jag fått lite sömn i mig!

• Tutik och Prasart

Hoppas att du hade det jätte bra på möhippan....

sandybee skrev 2008-08-24 02:07:29 följande:
    Precis kommit hem från min möhippa .... otroligt roligt!Vilka fantastiska väninnor man har! Och vilket helt otroligt bra kidnappning! ... skriver mer imorgon när jag fått lite sömn i mig!
  • Kärlek08

jag blev kidnappad igår. kom en kille och hämtade mig, fick svepa en whiskey och sätta på mig en plyschoverall. blev körd med ögonbindel ner på stan, stod där helt ensam i min plyschoverall och fick ett uppdrag på sms. att köpa glidmedel. sedan kom de från olika håll allihop!så fick jag kränga glidmedlet till högstbjudande för att få ihop till dricka. därefter var jag tvungen att tjäna ihop till min lunch genom att vissla solosångerna vi ska på bröllopet för folk på stan som skulle gissa vad jag visslade. jag är kass på att vissla. sedan picknick och svara på frågor för att tjäna pengar till nästa aktivitet. Skitkul frågor om min blivande och om mitt tidigare liv. sedan sköt vi pilbåge för att därefter promenera hem till min tärna för drinkar och tilltugg och jag fick måla en tavla. avslutade på restaurang/bar med god middag. trött idag kan jag säga men fasen vad kul jag hade!!! Underbara vänner man har, de har träffats flera ggr för det här och två av mina äldsta vänner kom från stockholm!!!

• sandybee

Kärlek08: Låter som en underbart rolig möhippa!

• matildaochniklas

Låter kul kärlek08. Ta en riktigt soft dag idag det lär du behöva

• Kärlek08

ja min tärna hade ju tagit fasta på allt det där som jag INTE gillar klä ut mig och låta mig göra uppdrag osv osv så allt var liksom gjort med glimten i ögat. Jag hade kul, jag hade underbart kul!

• matildaochniklas

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:

vad tänker ni brudar köra med för parfym på dagen ?.. har ni den ni alltid har lr har/tänker ni köpt ngn ny?jag kör med min "vanliga".. älskar doften så jag kör på den.. använder oscar de la renta's "intrusion"
    När jag fyllde nu i år fick jag Calvin Kleins Euphoria Blossom av min m2b, jag älskar den och ska ha den på bröllopet. Jag vill ju liksom lukta mig själv så jag skulle nog inte våga använda någon ny doft.
  • lanovia 08

Vilka roliga möhippor ni verkar ha haft! Underbart!

Jag börjar tycka synd om mina närmsta vänner. "Allt" de kunde få ihop var ju en middag. Detta eftersom jag var borta på helgerna, utan mina abslut närmaste skulle en kompis ha barn och en annan flytta. Så skulle de kunna vara med var det tvungen att bli något enklare en vardagskväll. För min del är det tusen gånger bättre än att de inte hade kunnat vara med. Men jag har hört från flera håll nu att de känner sig dumma som inte fick till något mera.
    (Och jag har ju fått en heldags möhippa av några andra kompisar så jag har ju fått "mitt")

Fick åka och hämta sambon inatt från sin svensexa. Han hade en helt underbar dag. Och han är hemma hel, inget rakat hår eller något annat. Tacksammt! Dock höll de på att hamna på strippklubb men det fick han och några andra killar avstyrt. De tyckte det var onödigt att betala pengar för att se något de kunde få se gratis hemma.

För min del förstår jag verligen inte varför svensexa skall behöva innebära strippa.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!